Zavrieť

Porady

Bude externej študentke platiť štát ZP po vyradení z evidencie UP za nespoluprácu?

Dobrý deň, som externá študentka na VŠ, bola som evidovana na úrade práce. Podali mi informaciu, že ak som externý študent stačí sa dať vyradiť a vziať spolu s potvrdením o štúdiu aj vyradenie z evidencie do zdravotnej poisťovne. Informovala som sa o tom v ZP a potvrdili mi túto informáciu. V ten deň som sa mala hlasiť na UP ale boli otvorený len do 12:00 a nestihla som to. Hneď na ďalší deň som tam ráno išla a povedali mi že ma vyraďuju z evidencie za nespoluprácu. Mám nárok na platenie ZP od štátu aj napriek tomu že som bola vyradená za nespoluprácu ? Ďakujem za odpoveď
veronikasad Koľko máš rokov ?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    avalik je offline (nepripojený) avalik

    avalik
    § 11

    (7) Štát je platiteľom poistného, ak v odseku 8 nie je ustanovené inak, za