Zavrieť

Porady

Reklamačný poriadok

Chcem poprosiť, či niekto náhodou nemáte REKLAMAČNÝ PORIADOK vo worde. Kamarát (stolárska výroba) bude mať v pondelok kontrolu SOI. Sľúbil som mu, že mu urobím reklamačný poriadok. Akýsi vzor mám zo staršieho Poradcu, ale ako človek pohodlný a aj s časom je to n...... (= nie moc dobre), radšej by som mu niečo len upravil, keď už som mu sľúbil.
Ďakujem vopred za prilepený vzor. Na činnosti nezáleží - upraví sa a zostruční na nevyhnutné minimum, ktoré ale neviem aké je, lebo som reklamačný poriadok samozrejme nikdy nerobil.
Počítal som (pri sľubovaní), že si stiahnem vzor z Porady a prispôsobím, ale spisovne šarišsky povedané: nit. (=nie je).
Vďaka ešte raz!
Usporiadat
gavros gavros

gavros je offline (nepripojený) gavros

Aj ja by som potreboval nejaky aspon na hrubo napisany reklamacny poriadok pre restauraciu resp bar. tam je to trochu ine ako trebars v obchode. Dakujem
0 0
dodoman dodoman

dodoman je offline (nepripojený) dodoman

Nemal by niekto reklamacny poriadok pre mäsiaren?
0 0
tinulli tinulli

tinulli je offline (nepripojený) tinulli

Tiež by som Vám bola vďačná za reklamačný poriadok pre mäsiareň,, je tu niekto kto to vie posunúť? Ďakujem..
0 0
bobo1 bobo1

bobo1 je offline (nepripojený) bobo1

No a ja by som bola veľmi vďačná za reklamačný poriadok na ubytovanie v súkromí
0 0
Teodorka Teodorka

Teodorka je offline (nepripojený) Teodorka

Anička :-)
Dobrý deň, potrebujem súrne poradiť. Pred rokom som takto pred vianocami kúpila set na úpravu vlasov - kulma s rôznymi nádstavcami. Pred pár týždňami sa mi ale najmenej používaný nádstavec na kulmu a krepovačku jednoducho zlomil v mieste, kde otvára, keď chcete dať vlasy medzi doštičky. Nerozumiem tomu, lebo ostatné často používané nádstavce držia a tento praskol. Ja som tým prišla o dva časti z desaťdielnej sady. V predajni mi to dosť neochotne vzali na reklamáciu. Bolo to 4. novembra, vydali mi doklad, že to berú na reklamáciu a povedali, že sa mi ozvú. Dnes je 22.decembra a ešte sa neozvali. Pokiaľ viem, reklamáciu musia vybaviť do 30 dní. Na internete som sa dočítala, že ak mi do tejto doby nedajú nejaké vyrozumenie ohľadom reklamácie, považuje sa chyba na produkte za neodstraniteľnú chybu a tým pádom môžem požadovať výmenu tovaru za nový, nepoškodený (teda za nový set). Je to naozaj tak alebo sa v niečom mýlim? Prosím, poraďte mi, neviem na čo vlastne mám nárok. Na aký zákon, či paragraf sa môžem obrátiť???
0 0
Mgr.Shrek Mgr.Shrek

Mgr.Shrek je offline (nepripojený) Mgr.Shrek

právnik, ktorého baví právo =D ...viac
Teodorka Pozri príspevok
Dobrý deň, potrebujem súrne poradiť. Pred rokom som takto pred vianocami kúpila set na úpravu vlasov - kulma s rôznymi nádstavcami. Pred pár týždňami sa mi ale najmenej používaný nádstavec na kulmu a krepovačku jednoducho zlomil v mieste, kde otvára, keď chcete dať vlasy medzi doštičky. Nerozumiem tomu, lebo ostatné často používané nádstavce držia a tento praskol. Ja som tým prišla o dva časti z desaťdielnej sady. V predajni mi to dosť neochotne vzali na reklamáciu. Bolo to 4. novembra, vydali mi doklad, že to berú na reklamáciu a povedali, že sa mi ozvú. Dnes je 22.decembra a ešte sa neozvali. Pokiaľ viem, reklamáciu musia vybaviť do 30 dní. Na internete som sa dočítala, že ak mi do tejto doby nedajú nejaké vyrozumenie ohľadom reklamácie, považuje sa chyba na produkte za neodstraniteľnú chybu a tým pádom môžem požadovať výmenu tovaru za nový, nepoškodený (teda za nový set). Je to naozaj tak alebo sa v niečom mýlim? Prosím, poraďte mi, neviem na čo vlastne mám nárok. Na aký zákon, či paragraf sa môžem obrátiť???
Ahoj.
Na tvojom mieste by som ja určite zašiel do predajne, respektíve kontaktoval predajcu a žiadal vysvetlenie. Potom si prezri reklamačný protokol, aby si vedela, kedy a ako bola reklamácia vybavená. Ak to bolo po lehote 30 dní, tak máš určite právo od zmluvy odstúpiť, § 18 ods. 4 zákona č. 250/2007 o ochrane spotrebiteľa.
Ak to bolo vybavené skôr spýtaj sa, prečo ťa neinformovali o vybavení. Ak by tvrdili, že to nemusia robiť, žiadaj od nich reklamačný poriadok, ten musia mať na prevádzke, inak porušujú zákon. Ak to tam majú, že ťa nemusia informovať, tak neurobíš nič. Ak to tam nie je, tak máš právo od zmluvy odstúpiť. Predajca je povinný ťa o tom informovať § 18 ods. 1 už spomínaného zákona.
Držím palce a nenechaj sa ničím odbiť. Nechaj si zavolať vedúceho, spíš tam pred nimi sťažnosť, daj podnet na SOI.
Niekedy na nich treba tvrdo
0 0
roman1972 roman1972

roman1972 je offline (nepripojený) roman1972

Vie mi niekdo poradit pri reklamacii auta?
Uz 5x mi opravuju tu istu zavadu so spojkou a nevedia ju odstranit...Auto je este v zaruke.A chcel by som ho vymenit za nove alebo odstupit od zmluvy.Dakujem
0 0
dusko2402 dusko2402

dusko2402 je offline (nepripojený) dusko2402

Dobrý deň,

vedel by mi niekto poradiť s reklamačným poriadkom pre spoločnosť zaoberajúcu sa logistikou- just-in-time dodávky. Hľadám po nete aspoň nejaký vzor o ktorý by som sa pri tvorbe mohol oprieť avšak bezúspešne. Ďakujem za každú radu.
0 0
witch witch

witch je offline (nepripojený) witch

človek milujúci a chybujúci
Dobrý deň, máme veľkoobchod s živými rastlinami, a mám otázku, či reklamačný poriadok treba aj vo veľkoobchode a či nemá niekto reklamačný poriadok zameraný na predaj živých rastlín (kvety, stromy, kry). Ďakujem
0 0
VieraPopluharova VieraPopluharova

VieraPopluharova je offline (nepripojený) VieraPopluharova

Dobrý deň,

vie mi niekto poradiť reklamačný poriadok pre predajňu elektroinštalačného materiálu a svietidiel? A ešte jedna otázka : je povinný predávajúci pokiaľ nevie okamžite posúdiť vadu predávaného elktromateriálu-napr.: svietidla vymeniť kus za kus, alebo má na to aspoň tie 3 dni.
Ďakujem za odpovede.V.
0 0
trisestri trisestri

trisestri je offline (nepripojený) trisestri

mozem pozadovat vratenie penazi,ked som dnes kupil nootbok a je problem z klavesnicou?/neviem isto daco sa my mari ze do troch dni sa da odstupit od kupy,ak sa zisti vada vyrobku/
0 0
Micifuzik Micifuzik

Micifuzik je offline (nepripojený) Micifuzik

Dobrý deň, mali sme kontrolu zo živnostenského a nemali sme reklamačný poriadok - Autoservis. nemá niekto vzor na takýto reklamačný poriadok.
veľmi pekne ďakujem
0 0
jaanna jaanna

jaanna je offline (nepripojený) jaanna

zišiel by sa aj mne, nemáte ho niekto???
0 0
danica996 danica996

danica996 je offline (nepripojený) danica996

Dobrý deň,
Chcela by som Vás opýtať, či nemá niekto z Vás vzor reklamačného poriadku pre autodopravu alebo nejaký link, kde by som ho našla. Zatiaľ sa mi nepodarilo nájsť nič podobné. Manžel bude mať kontrolu z odboru živnostenského podnikania a okrem iného musí predložiť aj reklamačný poriadok. Prosím, poraďte mi. Vopred Vám veľmi pekne ďakujem za každú dobrú radu.
0 0
danica996 danica996

danica996 je offline (nepripojený) danica996

Nikto mi neporadí ?
0 0
avalik avalik

avalik je offline (nepripojený) avalik

na googli najdes reklamacne poriadky
0 0
roman17 roman17

roman17 je offline (nepripojený) roman17

hod sem mail poslem ti to
0 0
Pjotre Pjotre

Pjotre je offline (nepripojený) Pjotre

zdravím Vás, potreboval by som reklamačný poriadok pre čerpaciu stanicu a nie som si istý, či stačí použiť nejaký všeobecný reklamačný poriadok alebo treba aj niečo špeciálne v súvislosti s predajom pohonných hmôt a pod.

vopred vďaka za radu
0 0
jashad jashad

jashad je offline (nepripojený) jashad

Ahoj
Potreboval by som reklamačný poriadok pre farby-laky,stavebniny. Vie mi niekto pomôcť?

Ešte otázka snažím sa zistiť ako to je z reklamáciou:

Odniesol som notebook do opravy, s tým že za 5€ mi povedia čo tomu je a dajú mi vedieť koľko to bude stáť a či to majú opravovať. Po cca dvoch týždňoch mi konečne po niekoľkých zavolaniach a návštevách poslali sms že ho mám už opravený. Tak som bol aj napriek tomu, že sme boli dohodnutý na diagnostike a nie oprave natešený. Išiel som do predajne so strachom koľko to bude stáť. Zaplatil som 20€ a zobral notebook domov. Na druhý deň som si spravil čas a zapol ho. Išiel cca 1,5 hod. po asi troch dňoch som ho odniesol naspäť ako opakovanú reklamáciu. Odvtedy som tam niekoľko krát volal a bol aj osobne, no vždy som sa dozvedel len že technik tam akurát nieje. Bolo to 13.7.2012. Zdá sa mi, že už uplynulo dosť času. Je to vyše 30 aj kalendárnych aj pracovných dní. Ako mám postupovať. Majú vôbec nárok na to aby som im zaplatil? Môžu si vypýtať peniaze?

Ďakujem Bohuš
0 0
keri5 keri5

keri5 je offline (nepripojený) keri5

Ahojte,ja by som potrebovala reklamačný poriadok pre kozmetický salón.Hľadám na nete a hľadám a nejako nemôžem nič nájsť.
Za pomoc ďakujem.
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať