Zavrieť

Porady

Ste za povinné očkovanie vašich detí?

taiko taiko

taiko je offline (nepripojený) taiko

Som, kto som

Anketa: mal by podľa vás štát mať právo rozhodovať, či a proti čomu majú byť očkované vaše deti?

Počet hlasujúcich
65. Na účasť v tejto ankete nemáte prístupové práva.
  • Ano

    41 63.08%
  • Nie

    24 36.92%
mal by podľa vás štát mať právo rozhodovať, či a proti čomu majú byť očkované vaše deti?
Usporiadat
BXLmiami BXLmiami

BXLmiami je offline (nepripojený) BXLmiami

Dieťa pod 2,5 kg je vždy problematické a pod 2 kg silne problematické,bez modernej medicíny s mizivou šancou na prežitie.
1 0
lujza.j lujza.j

lujza.j je offline (nepripojený) lujza.j

taiko
evuš
..hm, je to tak.... degenerujeme.... napr. i tí, čo nemôžu mať deti to riešia silou mocou cez umelé oplodnenie...
eeeej, ci si sa na tenky lad nevybrala evus
...no vies..krute,ale pravda....
1 0
evuš evuš

evuš je offline (nepripojený) evuš

lujza.j
taiko
evuš
..hm, je to tak.... degenerujeme.... napr. i tí, čo nemôžu mať deti to riešia silou mocou cez umelé oplodnenie...
eeeej, ci si sa na tenky lad nevybrala evus
...no vies..krute,ale pravda....
Tai, áno, síce neodsudzujem ľudí, ktorí to robia, ale ja s tým vnútorne nesúhlasím - beriem to ako zásah voči prírode ....
1 0
lujza.j lujza.j

lujza.j je offline (nepripojený) lujza.j

Evus ja tiez....ale keby bol u mojeho decka problem...ze nedonosi....vynosila by som jej ho....ale mam pocit,ze tu sa to neda.....ale tiez by som do urcitej miery osalila prirodu....ked je ona aj tak tolko klamana....
0 0
Kvaka Kvaka

Kvaka je offline (nepripojený) Kvaka

Vnuk zle znášal všetky očkovania. Absolvoval všetky povinné, ale trochu neskôr, ako rovesníci, bol nedonosený, cca dvojkilový, musel na to trochu "dorásť".
Vlani mal silný kašeľ, bolo podozrenie na čierny kašeľ, užíval však iba erdomed, dr. povedala, že ak kašeľ neprejde, potom atb.
Dcéra neskôr zaplatila test na protilátky, aby sa uistila, či ochorenie prekonal. Testy boli dva, obidva vyšli s nulovou hodnotou protilátok. Potom zaplatila zo zvedavosti aj ďalšie, na tetanus a záškrt. Tetanus mal hodnotu 0,3, chránený je od 0,6, ostatné testy nulové hodnoty.
Pýtam sa, kde sa podeli tie protilátky z očkovaní. Vnuk žije v ČR, teda bol očkovaný hexavakcínou v schéme 3+1, takze dokonca mal o jednu davku viac, ako je povinne na Slovensku. Za testy zaplatila za každý približne 500Kč.
2 0
alaya1 alaya1

alaya1 je offline (nepripojený) alaya1

evuš
..hm, je to tak.... degenerujeme.... napr. i tí, čo nemôžu mať deti to riešia silou mocou cez umelé oplodnenie...
To si ako myslela? ze je to nespravne , ci?
0 0
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

Kvaka
Vnuk zle znášal všetky očkovania. Absolvoval všetky povinné, ale trochu neskôr, ako rovesníci, bol nedonosený, cca dvojkilový, musel na to trochu "dorásť".
Vlani mal silný kašeľ, bolo podozrenie na čierny kašeľ, užíval však iba erdomed, dr. povedala, že ak kašeľ neprejde, potom atb.
Dcéra neskôr zaplatila test na protilátky, aby sa uistila, či ochorenie prekonal. Testy boli dva, obidva vyšli s nulovou hodnotou protilátok. Potom zaplatila zo zvedavosti aj ďalšie, na tetanus a záškrt. Tetanus mal hodnotu 0,3, chránený je od 0,6, ostatné testy nulové hodnoty.
Pýtam sa, kde sa podeli tie protilátky z očkovaní. Vnuk žije v ČR, teda bol očkovaný hexavakcínou v schéme 3+1, takze dokonca mal o jednu davku viac, ako je povinne na Slovensku. Za testy zaplatila za každý približne 500Kč.
hmm, teda už neviem kde, ale čítala som, že na čierny kašel v posledných rokoch chorie presne tá populácia, čo je proti nemu očkovaná. Vraj tí, čo čierny kašel prekonali prirodzene sú lepšie chránení.
Len naozaj netuším, koľko bolo na tom pravdy, lebo čo sa týka týchto vyskumov, tak neviem, kde je pravda. občas mám pocit, že výskumy sa zadávajú rovno s výsledkom, ktorý je očakávaný
1 0
Kvaka Kvaka

Kvaka je offline (nepripojený) Kvaka

Dáška, to som aj ja čítala, veď nechápem, ako dieťa po očkovaní nemôže mať protilátky. Takže môže ochorieť rovnako, ako nezaočkované dieťa.
0 0
Kvaka Kvaka

Kvaka je offline (nepripojený) Kvaka

Včera som čítala jeden článok o neúčinnosti atb. Všade čítame a počúvame, že treba budovať silnú imunitu, mnohé baktérie sú rezistentné. Tu je článok http://www.pluska.sk/plus-7-dni/domo...m-zaberat.html
Citujem: Štúdia, ktorú robila súkromná vysoká škola, priniesla závery meniace slovenskú medicínu. Až deväťdesiattri percent pacientov malo v tele baktérie rezistentné proti dvanástim až pätnástim antibiotikám.

Napadlo ma taká paralela, že vakcíny a tvorba protilátok v tele, ktovie, ako sa po rokoch mení? Koľko matiek dá urobiť testy na protilátky?? Ktovie, ako to je? Nie som proti očkovaniu, už som písala, som len proti prekombinovaným vakcínam. Som za sledovanie protilátok, nielen u tbc.
0 0
buchač buchač

buchač je offline (nepripojený) buchač

Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac
Diagnóza: konšpirátor

Sú medzi nami a je ich stále viac. Ľudia trpiaci zákernou civilizačnou chorobou, ktorá sa šíri rýchlejšie ako nový lament od Adama Ďuricu v slovenských rádiách. Jeden konšpirátor dokáže zasmradiť dovtedy úplne zdravú internetovú diskusiu, ba dokonca touto pliagou nakaziť aj ostatných. Ale kto títo ľudia sú, prečo to robia a ako s nimi bojovať?



Príčiny

Paranoia
Každý jav má svoju príčinu a tie zlé veci samozrejme tiež. Väčšinou tú, že ľudia sú dementi a robia zlé rozhodnutia. Ale priznať si, že som idiot a robím blbosti si vyžaduje väčšie gule, než tvrdenie, že existujú nejakí ONI, ktorí robia TO, a preto sa máme zle. A pocit, že som pre niekoho tak veľmi dôležitý, aby mi ubližoval je tiež na nezaplatenie. Inak existuje aj tzv. pronoia, ktorá by sa dala charakterizovať ako opak paranoie, t.j. že existuje nejaký vyšší plán tajomných mocností, ktoré neustále pracujú na tom, aby sme sa mali dobre. Ale konšpirátorov s pronoiou som ešte nestretol.



Pocit menejcennosti
Ste priemerný až podpriemerný trtko, ktorého neberie vážne ani vaša vlastná čivava a naposledy vás počúvali na domovej schôdzi, aj to iba päť sekúnd, kým vás neprekričali ostatní priemerní trtkovia? Pridajte sa ku konšpirátorom! Razom sa z vás stane rešpektovaný odborník na medzinárodné dianie a navyše člen elitného klubu zasvätených, ktorí disponujú prudko utajovanými informáciami, ktoré zostávajú bežným ľuďom skryté. A to z vás samozrejme robí oveľa lepšieho človeka, než sú ostatní. Niečo ako keď nepozeráte televízor a paštiky nakupujete v Rakúsku.



Nuda
Nedostatok činnosti spôsobuje, že ľuďom začne prepínať a prázdno v živote a v hlave treba niečím vyplniť. Nasávanie a šírenie konšpiračných teórií je preto vhodné a pritom nenáročné hobby. Case in point: ženy na materskej a rozmach antivakcinačných blábolov. Zvyšujúca sa kvalita života v civilizovanom svete na tom má tiež svoj podiel. Keby ste žili v plesnivej kartónovej krabici, na nohách mali namiesto topánok mŕtve vačice a na večeru by ste mali trojchodové menu pozostávajúce z dažďovej vody, hrsti hliny a kôry zo stromu, určite by ste nerozmýšľali, či za zlo tohto sveta môže Žid – rozsievač kúkoľa, Bodybuilderberg alebo kybernetickí nekroilumináti z Nibiru.




Klinické prejavy

Neochvejná istota v názoroch
Ako povedal Coelho beatnickej generácie Kajo Bukowski: „Problém so svetom je ten, že inteligentní ľudia sú plní pochybností a blbci zase sebaistoty". Bukowski... hm, nebude to Žid? V každom prípade neexistujú rigidnejší a menej otvorení ľudia než konšpirátori. Ja si pokojne priznám, že viem veľké hovno o tom, ako svet funguje. Naproti tomu konšpirátori to vedia úplne presne. Často vám budú síce tvrdiť, že oni iba kladú otázky. Lenže problém je v tom, že na ne od vás nechcú odpoveď, ale iba potvrdenie svojho názoru.



Selekcia informácií
Vyberať si podstatné a legitímne informácie je veľmi dôležité. Lenže u konšpirátorov je táto činnosť zautomatizovaná a sprimitivizovaná a informácie nerozdeľujú podľa ich obsahu, ale podľa zdroja. A tie sú pre nich iba dva: mainstream a alternatíva. Ak pochádza správa z tzv. mainstreamových médií a môže byť sebalogickejšia a sebavierohodnejšia, automaticky ju odmietnu. Na druhej strane bez akýchkoľvek výhrad prijmú každý hoax, nezmyselnú chobotinu zo svojho obľúbeného slobodného protiprúdneho média alebo ničím nepodložený názor iného konšpirátora. Case in point: „boeing nemohli zasiahnuť raketou BUK, lebo tá vraj letí rovnako rýchlo ako to lietadlo!" (diskusia na topkách predvčerom) Spravodajská agentúra VRAJ je síce dostatočne hodnoverný zdroj, no odhliadnuc od toho, že zistenie rýchlosti BUKu je otázkou asi trojsekundového googlenia, tak sa skúsme len tak kondične na malú chvíľu, aby nám to príliš neublížilo, logicky zamyslieť, že prečo by niekto vyvíjal protilietadlovú raketu, ktorá nedosahuje ani rýchlosť zvuku. Hmmmm????
A najväčšia sranda na tom je, že konšpirátori toto celé volajú kritické myslenie! Muhaha!



Absencia rozmýšľania
To vyššie uvedené nie je jediný bizarný paradox kajšmentkátorov. Jednak si, napriek obrovskému rozsahu svojho kritického myslenia, nejako nechcú uvedomiť, že aj konšpirácie sú dobrý biznis. Gazilióny konšpiračných webov, trilióny filmových dokumentov a teratony tlačených publikácií, ktorých autori im ani sami neveria. Áno, konšpirácie normálne ľuďom zarábajú peniaze. Ale zase nemajú také zisky ako ten skurvený nenažraný farmabiznis. Preto netreba jesť drahé lieky, ale kúpiť si biorezonančné antirakovinové čípky len za 1200 éčiek alebo si dať päť procedúr organického feng-shui klystíru len po stopade. Penicilín by žrali iba neinformované ovce. A ďalej je zaujímavé, že čím dlhšie žijeme v tomto temnom orwellovskom svete otroctva a informačnej neslobody, tým ľahšie sa dá ku všetkým tým super tajným informáciám dostať. Ale to je taká malá záhada, ktorou sa konšpirátori zrejme nemajú čas zaoberať.



Liečba

Britskí vedci zistili, že presvedčiť konšpirátorov argumentáciou je takmer nemožné. Je to asi ako naučiť jesť opicu príborom. Chce to strašne veľa času a aj keď sa to podarí, tak to funguje iba chvíľu a keď na opicu nedávate pozor, tak ten príbor po čase aj tak odloží, banán hodí o zem podupe po ňom, oští ho, vzniknutú hmotu rozotrie po dlážke a zje banánovú šupku. Lebo je to tak pre ňu jednoducho prirodzenejšie. Ak to však napriek tomu skúsite, väčšinou narazíte na toto:

- podpora rôznymi autoritami, ako: to je predsa už dávno známe, že... / je veľa odborníkov, ktorí to tvrdia... alebo mám kamárata, ktorý má kamaráta a ten tam bol
- tvrdenie, že niektoré konšpiračné teórie sa v minulosti ukázali ako pravdivé, čo má asi vyvolať dojem, že nakoniec budú pravdivé všetky, alebo čo...
- obvinenia zo zaujatosti / brainwashu mainstreamovými médiami
- „chalan, ty si dobre mimo"



Môžete sa pokúsiť konšpirátorov ignorovať a tvrdiť, že vám je to jedno. Tým ale riskujete, že to pochopia ako výzvu na šírenie svojej „pravdy", lebo ako vám kurva môže byť jedno, že nám zatajujú, že Mesiac je hologram???



No ale čo s nimi? Najúčinnejšou metódou je zobrať im ich pocit výnimočnosti. Keď sa prestanú cítiť ako Níjo z Matrixu, možno ich to prestane baviť. Preto sa treba tváriť, že tie super nové a tajné informácie, ktoré vám hovoria už dávno poznáte a potom to prebiť ešte väčšou krávovinou. Konšpirácie sú totiž takou mierne retardovanou formou hipsterstva, a preto keď sa z nich stane mainstream (k čomu ich stále zvyšujúci sa počet zdarne prispieva), už to nebude ono. Treba však dávať pozor, aby to nevyznelo ako očividný výsmech. Napriek tomu, že detekovanie humoru nepatrí k povinnej výbave štandardného konšpirátora, niekedy motyka flašíková vystrelí a potom vám vyhodia na oči, že aj Galileovi sa všetci smiali, keď počas občianskej vojny v USA vymyslel internet. Alebo také niečo.



No a na záver – ako to s konšpiračnými teóriami skutočne naozaj pravdivo reálne je vám prezradia tí napovolanejší. Tvorcovia South Parku!
http://www.dailymale.sk/articles/dia...nspirator_2677
4 0
Katy a R Katy a R

Katy a R je offline (nepripojený) Katy a R

Llívia
Katy a R
Llívia
Ktorý z tých argumentov nie je pravdivý? Čím to vieš podložiť?
.. dokonca aj tu na Porade by si našla ..
Takže žiadny, keď nič konkrétne neuvádzaš.
napísala som ti - že by si aj tu na porade našla ... keby si chcela. a ujo google funguje .. či?
nemám v úmysle nikoho presviečať o ničom - každý je zodpovedný za seba a za svoje deti
nie som odborník - nemôžem posudzovať odbornú stránku, ani toho veľa o mitochondriách neviem... našťastie - v dnešnej dobe je predsalen informovanosť oveľa lepšia . škoda - že nie skôr - možno by som nemala stále pred očami následky... ?? (tiež bolo pre mňa voľakedy očkovanie "písmo sväté" )
- reagovala som len preto - že tam uvádaš ako vyhrať debatu o očkovaní a autizme .. že načo ju chceš vyhrať? A keď už si spomenula Wakefielda .. čítala si aj, že kto sa podieľal na jeho zdiskreditovaní a čo za tým bolo .... koľko špiny sa prevalilo v afére okolo Mudrochových novín - a ešte ktoviečo ešte vypláva na povrch ... vždy ide o peniaze (podľa mňa)
takže to len také upozornenie - nestačí jeden článok (jeden zdroj) si prečítať
2 0
Llívia Llívia

Llívia je offline (nepripojený) Llívia

[QUOTE="Katy a R"]
Llívia
Katy a R
Llívia
Ktorý z tých argumentov nie je pravdivý? Čím to vieš podložiť?[/QUOTE]
.. dokonca aj tu na Porade by si našla ..
Takže žiadny, keď nič konkrétne neuvádzaš.
napísala som ti - že by si aj tu na porade našla ... keby si chcela. a ujo google funguje .. či?
nemám v úmysle nikoho presviečať o ničom - každý je zodpovedný za seba a za svoje deti
nie som odborník - nemôžem posudzovať odbornú stránku, ani toho veľa o mitochondriách neviem... našťastie - v dnešnej dobe je predsalen informovanosť oveľa lepšia . škoda - že nie skôr - možno by som nemala stále pred očami následky... ?? (tiež bolo pre mňa voľakedy očkovanie "písmo sväté" )
- reagovala som len preto - že tam uvádaš ako vyhrať debatu o očkovaní a autizme .. že načo ju chceš vyhrať? A keď už si spomenula Wakefielda .. čítala si aj, že kto sa podieľal na jeho zdiskreditovaní a čo za tým bolo .... koľko špiny sa prevalilo v afére okolo Mudrochových novín - a ešte ktoviečo ešte vypláva na povrch ... vždy ide o peniaze (podľa mňa)
takže to len také upozornenie - nestačí jeden článok (jeden zdroj) si prečítať
Mňa nejaký gúgle nezaujíma, pýtala som sa TEBA na TVOJE argumenty, ale ako vidím, máš len kopu kecov a nič konkrétne.
Ja som písala ako vyhrať? To je názov článku, ak si si nevšimla

Jasné, štúdia na viac než milóne detí sa určite mýli Tých štúdií bolo viac. Koľko bolo štúdií, že očkovanie spôsobuje autizmus?
Jeden článok, jeden zdroj? Určite mi nestačia také zdroje ako modrý koník, stránka proti očkovaniu a debaty tých akože viac rozhľadených mamičiek
Ty si presne ten prípad ako píše Zuzanka_ba: Každú nie, lebo proti blbosti sa nedá vždy vyhrať.. a kto nechce rozumieť, nerozumie...

PS: Očkovaním som prešla ja, rodina, spolužiaci, ostatní žiaci v MŠ, ZŠ, SŠ, kamaráti, ich rodiny, spolužiaci... To sú stovky ľudí a nikto z nich po očkovaní na autizmus neochorel. Podľa teba len náhoda?
Naposledy upravil Llívia : 13.08.14 at 12:20
2 3
myara myara

myara je offline (nepripojený) myara

taiko
Kvaka
Za našich čias sa očkovalo najviac trojvakcínou. Už to bolo podľa mňa dosť, aj keď vtedy sme pekne krásne verili pediatrom, nebol taký informačný boom, ako je teraz. Boli vtedy nebezpečné choroby, bolo treba očkovať. Ale ani mne sa nepáčia kombinované vakcíny, tuším, že až hexavakcíny sú teraz, niekedy môžu ublížiť, najmä ak niekto má nejaké predispozície alebo aj oslabenú imunitu. Prečo sa nemôže pred očkovaním robiť aj nejaké vyšetrenie krvi, možno na imunitu, prípadne na nejaké protilátky? Možno by sa mali dať pri výrobe kombinovať vakcíny rôzne, čo ak dieťa už jednu z tých troch či šiestich chorôb prekonalo? Pripájam jeden odkaz, čerstvý, v diskusii ma zaujal príspevok od šéfredaktorky nášho mesačníka Dieťa.
http://rozalio.cz/index.php?option=c...555&Itemid=163
Ked som bol maly tak nas isli proti niecomu ockovat, ale predtym nam nieco pichli. U niektorych vznikla reakcia u niektorych nie. Nepamatam sa presne ako to bolo ale myslim, ze tych ktori mali na prve pichhutie reakciu tych neockovali a naopak. Taketo skumanie imunitnej reakcie pred ockovanim sa uz teraz nerobi, ci?
ja si pamatam, ze nas dosli ockovat do skoly, len dievcata, takze zrejme proti rubeole, a mne sa nieco bud vytvorilo, alebo nevytvorilo (fakt si uz nepamatam), a dostala som dalsiu davku, ostatne spoluziacky nedostali, takze urcite sa nic nepichalo "na skusku"
0 0
BXLmiami BXLmiami

BXLmiami je offline (nepripojený) BXLmiami

myara
taiko
Kvaka
Za našich čias sa očkovalo najviac trojvakcínou. Už to bolo podľa mňa dosť, aj keď vtedy sme pekne krásne verili pediatrom, nebol taký informačný boom, ako je teraz. Boli vtedy nebezpečné choroby, bolo treba očkovať. Ale ani mne sa nepáčia kombinované vakcíny, tuším, že až hexavakcíny sú teraz, niekedy môžu ublížiť, najmä ak niekto má nejaké predispozície alebo aj oslabenú imunitu. Prečo sa nemôže pred očkovaním robiť aj nejaké vyšetrenie krvi, možno na imunitu, prípadne na nejaké protilátky? Možno by sa mali dať pri výrobe kombinovať vakcíny rôzne, čo ak dieťa už jednu z tých troch či šiestich chorôb prekonalo? Pripájam jeden odkaz, čerstvý, v diskusii ma zaujal príspevok od šéfredaktorky nášho mesačníka Dieťa.
http://rozalio.cz/index.php?option=c...555&Itemid=163
Ked som bol maly tak nas isli proti niecomu ockovat, ale predtym nam nieco pichli. U niektorych vznikla reakcia u niektorych nie. Nepamatam sa presne ako to bolo ale myslim, ze tych ktori mali na prve pichhutie reakciu tych neockovali a naopak. Taketo skumanie imunitnej reakcie pred ockovanim sa uz teraz nerobi, ci?
ja si pamatam, ze nas dosli ockovat do skoly, len dievcata, takze zrejme proti rubeole, a mne sa nieco bud vytvorilo, alebo nevytvorilo (fakt si uz nepamatam), a dostala som dalsiu davku, ostatne spoluziacky nedostali, takze urcite sa nic nepichalo "na skusku"
Na tbc najprv test a potom v prípade potreby preočkovanie,v školskom veku.
1 0
taiko taiko

taiko je offline (nepripojený) taiko

Som, kto som
Dáša_
Kvaka
Vnuk zle znášal všetky očkovania. Absolvoval všetky povinné, ale trochu neskôr, ako rovesníci, bol nedonosený, cca dvojkilový, musel na to trochu "dorásť".
Vlani mal silný kašeľ, bolo podozrenie na čierny kašeľ, užíval však iba erdomed, dr. povedala, že ak kašeľ neprejde, potom atb.
Dcéra neskôr zaplatila test na protilátky, aby sa uistila, či ochorenie prekonal. Testy boli dva, obidva vyšli s nulovou hodnotou protilátok. Potom zaplatila zo zvedavosti aj ďalšie, na tetanus a záškrt. Tetanus mal hodnotu 0,3, chránený je od 0,6, ostatné testy nulové hodnoty.
Pýtam sa, kde sa podeli tie protilátky z očkovaní. Vnuk žije v ČR, teda bol očkovaný hexavakcínou v schéme 3+1, takze dokonca mal o jednu davku viac, ako je povinne na Slovensku. Za testy zaplatila za každý približne 500Kč.
hmm, teda už neviem kde, ale čítala som, že na čierny kašel v posledných rokoch chorie presne tá populácia, čo je proti nemu očkovaná. Vraj tí, čo čierny kašel prekonali prirodzene sú lepšie chránení.
Len naozaj netuším, koľko bolo na tom pravdy, lebo čo sa týka týchto vyskumov, tak neviem, kde je pravda. občas mám pocit, že výskumy sa zadávajú rovno s výsledkom, ktorý je očakávaný
tak nejako som to myslel. Vytvorime dopyt a potom ponuku
0 0
Llívia Llívia

Llívia je offline (nepripojený) Llívia

Llívia
Mňa nejaký gúgle nezaujíma, pýtala som sa TEBA na TVOJE argumenty, ale ako vidím, máš len kopu kecov a nič konkrétne.
Ja som písala ako vyhrať? To je názov článku, ak si si nevšimla

Jasné, štúdia na viac než milóne detí sa určite mýli Tých štúdií bolo viac. Koľko bolo štúdií, že očkovanie spôsobuje autizmus?
Jeden článok, jeden zdroj? Určite mi nestačia také zdroje ako modrý koník, stránka proti očkovaniu a debaty tých akože viac rozhľadených mamičiek
Ty si presne ten prípad ako píše Zuzanka_ba: Každú nie, lebo proti blbosti sa nedá vždy vyhrať.. a kto nechce rozumieť, nerozumie...

PS: Očkovaním som prešla ja, rodina, spolužiaci, ostatní žiaci v MŠ, ZŠ, SŠ, kamaráti, ich rodiny, spolužiaci... To sú stovky ľudí a nikto z nich po očkovaní na autizmus neochorel. Podľa teba len náhoda?
Výzva pre tých troch, ktorí sa realizovali na citovanom príspevku: namiesto mínuskovania dajte nejaký presvedčivý argument, že nemám pravdu! Ale nedáte nič, lebo nič nemáte!
Naposledy upravil Llívia : 13.08.14 at 13:57
1 0
Kvaka Kvaka

Kvaka je offline (nepripojený) Kvaka

Llívinka, aj ja som dala nesúhlas, lebo píšeš, citujem:
Očkovaním som prešla ja, rodina, spolužiaci, ostatní žiaci v MŠ, ZŠ, SŠ, kamaráti, ich rodiny, spolužiaci... To sú stovky ľudí a nikto z nich po očkovaní na autizmus neochorel. Podľa teba len náhoda?

Ja píšem: Očkovaním som prešla ja, rodina, spolužiaci, ostatní žiaci v MŠ, ZŠ, SŠ, kamaráti, ich rodiny, spolužiaci... To sú stovky ľudí, ktorých osobne poznám a ver mi, že aj v rodine aj u známych zopár z nich po očkovaní na autizmus ochorelo. Podľa teba len náhoda?
0 0
Llívia Llívia

Llívia je offline (nepripojený) Llívia

Kvaka
Llívinka, aj ja som dala nesúhlas, lebo píšeš, citujem:
Očkovaním som prešla ja, rodina, spolužiaci, ostatní žiaci v MŠ, ZŠ, SŠ, kamaráti, ich rodiny, spolužiaci... To sú stovky ľudí a nikto z nich po očkovaní na autizmus neochorel. Podľa teba len náhoda?

Ja píšem: Očkovaním som prešla ja, rodina, spolužiaci, ostatní žiaci v MŠ, ZŠ, SŠ, kamaráti, ich rodiny, spolužiaci... To sú stovky ľudí, ktorých osobne poznám a ver mi, že aj v rodine aj u známych zopár z nich po očkovaní na autizmus ochorelo. Podľa teba len náhoda?
Teraz ešte štatistika, koľko z nich pilo kravské mlieko. U mňa po jeho pití žiadny autizmus, u teba áno
Asi toľko k tej súvislosti "autizmus + po očkovaníi".

Doplním : to, čo píšeš, nie je žiadny argument. Tú súvislosť nevieš dokázať. Zato "nesúvislosť" dokázaná bola a opakovane.
1 0
Llívia Llívia

Llívia je offline (nepripojený) Llívia

Llívia
...Z diskusie k článku: Odpovede na otázku, prečo je teraz toľko autistov
Pre je ich teraz tolko zatial nikto nevie. Ale mozu byt za tym umele hnojiva, DDT, pesticity, polychrolovane bifenyly, televizia, stess, dym z aut, umela hmota v obleceni, antibiotika, a asi 1000 dalsich veci.
Okrem ineho to moze byt aj ina diagnostika. Predtym sa povedalo dieta je neposlusne a nesustredene. Dnes sa povie lahka mozgova disfunkcia. Predtym bolo dieta malo komunikativne a malo slabsie rozvinute komunikacne zrucnosti. Dnes je to lahky stupen Autizmu resp. Aspergovho syndromu. Mimochodom, dnes sa nehovori autizmus, ale poruchy autistickeho spectra.
Je ich vela. Moj spoluziak moze byt oznaceny za autistu lebo nema rad okolo seba vela ludi a nerad komunikuje s cudzimi. Ja by som mohol byt oznaceny za autistu lebo mam niektore ritualy ktorych sa neviem zbavit. Kamaratka by mohla byt oznacena za autistu lebo doma musi mat vsetko na svojom stabilnom mieste (co napriklad znamena 2 deti a ziadna hracka na zemi). A tak dalej.
Predtym boli vsetci normalny a par ludi bolo chorych. Dnes zdravy clovek neexistuje - existuju len zle vysetrenyi pacienti. Pusti na seba 20 dobrych lekarov a aspon jeden z nich Ti najde nejaku chorobu.
.pravda.sk/clovek/clanok/325800-za-autizmus-deti-mozu-pesticidy-hovori-studia/[/url]
1. Odporcovia očkovania obviňujú farmaceutický priemysel, že nechce prísť o zisky. No aj taký psychogól potrebuje z niečoho žiť.

2. Keď nenájde, tak sa vymyslí.
Naposledy upravil Llívia : 14.08.14 at 06:04
2 2
taiko taiko

taiko je offline (nepripojený) taiko

Som, kto som
buchač
Diagnóza: konšpirátor

Sú medzi nami a je ich stále viac. Ľudia trpiaci zákernou civilizačnou chorobou, ktorá sa šíri .
.
.
tream (k čomu ich stále zvyšujúci sa počet zdarne prispieva), už to nebude ono. Treba však dávať pozor, aby to nevyznelo ako očividný výsmech. Napriek tomu, že detekovanie humoru nepatrí k povinnej výbave štandardného konšpirátora, niekedy motyka flašíková vystrelí a potom vám vyhodia na oči, že aj Galileovi sa všetci smiali, keď počas občianskej vojny v USA vymyslel internet. Alebo také niečo.



No a na záver – ako to s konšpiračnými teóriami skutočne naozaj pravdivo reálne je vám prezradia tí napovolanejší. Tvorcovia South Parku!
http://www.dailymale.sk/articles/dia...nspirator_2677
Tiez mam jednu linku http://www.infowars.com/33-conspirac...n-should-know/
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať