Zavrieť

Porady

reklamacie nabytku

Kupila som nabytok do obyvacky, ktory mi prisiel v demontovanom stave, zhruba v 10 zabalenych krabiciach. V jednej krabici mi chybali 4 skla, ktore mai byt sucastou presklenej skrinky. Chybajuce skla som bola reklamovat v predajni.Prisla mi pisomna odpoved, v ktorej moju reklam.zamietli.Ako dovod uviedli, citujem:"Na zaklade Vasej reklamacie sme dali urobit v sklade námatkovu kontrolu a skla nechybali ani v jednom baliku.Takychto vitrin sa predalo u nas velke mnozstvo a chybajuce diely sa nepotvrdili ani v jednej." Ako inac sa mam domahat svojho chybajuceho skla? Ich odpoved mi pripadala smiesna a neprofesionalna.
Naposledy upravil slvk : 15.01.14 at 13:03 Dôvod: TEMPO KONDELA
5 komentárov     zbaliť
lujza.j Aky obchod to bol...
slvk TEMPO KONDELA
lujza.j By som so zaverom nesuhlasila....daj ich na soi...aj im to povedz....skla mozno nevedia najst,rozbili a pod.,keby boli seriozny tak by ponukli riesenie....je to neprijemne...
slvk Riesenie mi ponukli, mam si skla ZAKUPIT v ich predajni.
lujza.j Sak to ano , ale nech ich zaplatia!
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.