Zavrieť

Porady

Poškodený reklamovaný tovar

Nazdar borci, reklamoval som mobilny telefon v Alze. Reklamaciu mi vybavili do 30 dni, super všetko šlape ako ma, vymenili mi zakladnu dosku. Otec bol prevziat na centrale tovar (ja som nemohol a samozrejme on sa v tom moc nevyzna, ze co ako ma byt a tovar neskontroloval). Doma som zapol telefon, super vsetko ako ma byt funguje jo. A zrazu som si vsimol tu neprijemnu vec, ze je prasknuty displej z boku ako je SIM slot, ktory bol taktiez poskodeny. Ja som to neposkodil na 100%, ani technik to nezapisal v reklamacii tuto zavadu. Mam papier od servisu, ktory mi takisto dali k telefonu a tam sa píše ze "Popis poškození: mikrooděrky", z toho vyplyva, ze to uz prislo do servisu prasknute. Napisal som alze, ze ako sa dohodneme lebo predtym mi pisali, ze znova to treba odniest na reklamačku, pritom tovar nebol doma ani 24 hodin. Ja nie som na vine, k svojim veciam sa spravam nadpriemerne. Ano mal to tatko skontrolovať, ale aj keby, ved by si to nevsimol je to dost mala prasklinka, ktora sa časom môže zväčšiť.
Co si myslite o tom? Mam sa s nimi dalej natahovat a ziadat od nich, aby mi vratili radšej peniaze alebo novy produkt? Dá sa to vôbec?

Diky za odpovede
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Poškodený reklamovaný tovar

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.