Zavrieť

Porady

lehota pri neuznanej reklamácii

23.12.2013 som reklamovala notebook. Včera 20.1.2014 prišlo stanovisko z predajne, že ho opravia iba mimozaručnou výmenou kompomentu - uvádzajú vniknutie kvapaliny v oblasti klávesnice. Dôvodom rekl. bola nefunkčnosť klávesnice.
Nemala predajňa celú záležitosť vybaviť do 30 dní? Ako mám postupovať. Dnes som im napísala, že s opravou súhlasím jedná sa o 50 €. Mám prísť do predajne 23. 1. 2014, po ,,opravený nootebok,,? Ďakujem pekne za odpovede.
Doplnenie
predajňa sa nevyjadrila,že reklamácia je zamietnutá, len napísali, že servis sa vyjadril,že ho opraví, ak súhlasím s cenovou ponukou
Naposledy upravil kvietok 22 : 21.01.14 at 13:14
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    jslancik je offline (nepripojený) jslancik

    bez servítky jslancik
    ak tomu dobre rozumiem, už to nie je reklamácia, resp. dali k nej zamietavé stanovisko. Takže je vyriešená. Na nezáručnú opravu lehota neexistuje, ak nemáš niečo zazmluvnené.

    tvoja úprava na veci nič nemení... Stanovisko ti poslali. A uviedli možnosť riešenia nefunkčnosti formou mimozáručnej opravy. Z toho máš všetko jasné.
    Naposledy upravil jslancik : 21.01.14 at 13:22

    lehota pri neuznanej reklamácii

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.