Zavrieť

Porady

problem s wifi

Včera ráno mi doma menili router od rúžových (Tv, internet, pevná linka- nie cez optiku) . Odvtedy sa neviem dostať cez wifi z ntb na net - stále vypisuje "obmedzený prístup" (cez kábel nie je problém). Po viac ako hodinovom telefonáte s podporou ide aspoň tablet, aj keď strašne pomaly - nalogovnie sem mi trvalo takmer 15 minút, toto píšem tiež už nekonečne dlho a už ma nebaví stále sa vracať opravovať preklepy.... Tvrdia mi, že obe moje zariadenia vidia, že sú pripojené a teda chyba je u mňa. Ja neviem, v tomto som totálny laik. Prosím, čo si mám kde v nastaveniach pozrieť (Vista), či je všetko o.k, alebo na koho v BA sa obrátiť? Do výmeny pôvodného routra - bol v prevádzke viac-menej bez väčších ťažkostí takmer 7 rokov, avšak posledne 3 mesiace vypadávali všetky služby a musel sa vždy spraviť reštart až na obnovu pôvodných nastavení - z ntb aj tabletu fungovalo pripojenie na net úplne bez problémov....
P.s. Rno z robotyten text opravimale teraz uz na to nemamnervy.... pisem to uz 18 minut....
P.S.2: Už som ten text opravila, lebo to bolo fakt úplne, že celé zle
Naposledy upravil tictac7 : 06.02.14 at 09:33
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft