Dobrý deň,
chcel by som sa opýtať, či mám nárok na vrátenie peňazí ( odstúpenie od zmluvy), ak sa teraz bude jednať už o 3. reklamáciu notebooku. Pri prvej reklamácii mi boli uznané a reklamované 3 chyby, akonáhle mi prišiel notebook domov, tak som zistil nedostatky v reklamácii a dal som ho opäť reklamovať (reklamácia na reklamáciu), takže mi uznali a reklamovali 2 chyby ( 1 už druhýkrát a ďalšiu novú). Teraz posielam už 3.krát notebook na reklamáciu v priebehu 3 mesiacov, lebo na sa ňom vyskytli ďalšie dve, iné než predchádzajúce, chyby. Notebook už mám rok a pol a doteraz sa na ňom nevyskytli žiadne chyby a zrazu takáto smršť. Celkovo sa mi začal kaziť a ja potrebujem plne fungujúce zariadenie k štúdiu.
Mám nárok na odstúpenie od zmluvy alebo nie?
Ďakujem za odpovede.
(za chyby považujem vykonané servisné opravy zaškrtnuté v protokole)
Naposledy upravil tomassa : 25.02.14 at 07:39 Dôvod: Spresnenie