Zavrieť

Porady

Reklamácia oblečenia

Dobrý deň, mam problem s reklamáciou mikiny. Stala pomerne dosť v značkovom obchode. Roztrhli sa nitky po vreckach aj na kapucni, pravdepodobne ta firma pouziva slabe nitky, kedze z tamade mam 3 veci a uz vsetky boli na reklamacii na presivanie. Mikina sa vratila akurat na 30 den, prešita, aj ked boli upozorneni ze si to neprajeme presit lebo to urcite nebude vyzera dobre. Mikina prisla a ako sa predpokladalo presita a vyzeralo to zle. Predavacka sa ohrna ze nevie co dalej, moze len vypisat dalsiu reklamaciu. Nevedela poskytnut ani kontakt na niekoho kompetentneho kto by sa k tomu vyjadril, vratenie penazi, zlava atd. Mam pocit ze tie veci davaju presivat len niekde tu nejakej šičke a neposielaju to nikde na reklamaciu. Viete mi poradit ako dalej postupovat? Peniaze vratit ani vymenit tovar nechceli. Obratit sa niekde na inspekciu? Mikina sa neprebrala, vypisala sa dalsia reklamacia. Dakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov

    SERVIS je offline (nepripojený) SERVIS

    SERVIS
    ja som raz riešila podobné, výmenu zipsu na vetrovke a našili mi tam úplne iný zips, ktorý tam vôbec nepasoval, proste pokazená celá bunda, pretože to tiež dali opraviť len nejakej svojej známej krajčírke.. a na SOI mi povedali, že bohužiaľ sa nedá nič robiť, zips je tam a funguje.. za to že sa mi nepáči, nie je dôvod na vrátenie peňazí alebo výmenu bundy za iný kus.

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Ja by som to neprebrala a ziadala bud znovu opravit,alebo vratit peniaze.
    Oblecenie ma splnat aj esteticku funkciu, takze ak by mi nekvalitne opravili oblecenie, tak by som sa branila,lebo kvoli estetickej vade by som nemohla oblecenie nosit.
    Predavacka asi nema pravo viac rozhodnut,ale je povinna ti dat kontakt na veduceho,alebo majitela.

    Viac sa docitas tu http://www.pravaspotrebitela.sk/?pag...hures&itemid=9 , mas tam aj kontakt na poraddensku linku.

    Ale neodpustim si poznamku: pises, ze sa jedna uz o tretiu nekvalitnu vec,ktoru si v tom obchode kupila...nechapem, preco tam vobec znovu a znovu nakupujes,ked si uz mala viackrat zlu skusenost?
    -------------------------------------------------------------------------------

    Doplnenie
    § 18

    (1) Predávajúci je povinný spotrebiteľa riadne informovať o podmienkach a spôsobe reklamácie vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu uplatniť, a o vykonávaní záručných opráv. Reklamačný poriadok musí byť na viditeľnom mieste dostupnom spotrebiteľovi.

    (2) Spotrebiteľ môže uplatniť reklamáciu v ktorejkoľvek prevádzkarni predávajúceho, v ktorej je prijatie reklamácie možné s ohľadom na predávané výrobky alebo poskytované služby, alebo u určenej osoby, ktorá je povinná reklamáciu vybaviť.

    (3) V prevádzkarni a u určenej osoby podľa odseku 2 musí byť počas prevádzkovej doby prítomný zamestnanec poverený vybavovať reklamácie. Pri skupinových zájazdoch musí predávajúci zabezpečiť v mieste zájazdu nepretržitú prítomnosť poverenej osoby oprávnenej vybavovať reklamácie po celý čas zájazdu.

    (4) Ak spotrebiteľ uplatní reklamáciu, predávajúci alebo ním poverený zamestnanec alebo určená osoba je povinný poučiť spotrebiteľa o jeho právach podľa všeobecného predpisu;22) na základe rozhodnutia spotrebiteľa, ktoré z týchto práv spotrebiteľ uplatňuje, je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie podľa § 2 písm. m) ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.

    (5) Predávajúci je povinný na požiadanie orgánu dozoru preukázať kópiu potvrdenia o prijatí reklamácie, dôvody, pre ktoré nie je možné rozhodnúť o spôsobe vybavenia reklamácie ihneď a pre ktoré nie je reklamáciu možné vybaviť ihneď po určení spôsobu vybavenia reklamácie, zaslanie alebo výsledky odborného posúdenia a kópiu dokladu o vybavení reklamácie.

    (6) Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia; bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemožno od spotrebiteľa vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením.

    (7) Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od kúpy a predávajúci ju zamietol, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže spotrebiteľ zaslať výrobok na odborné posúdenie. Ak je výrobok zaslaný na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak spotrebiteľ odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný spotrebiteľovi uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.
    viac http://www.vyvlastnenie.sk/predpisy/...-spotrebitela/
    Naposledy upravil arizona : 06.03.14 at 15:49
    Lusia Artuková čakala som ze sa nato niekto opyta, jedna vec bola kupena davnejsie, tam bola ta vada mala, tieto 2 veci som kupila naraz a uz posledny krat. No jednoducho bola presivana a bolo nanej vidno dierky, pri 100 eurovej mikine si to predstavujem inak. Kontakt nechcela poskytnut na nikoho a jedina moznost bola poslat to znovu na reklamaciu, co cakam ze sa tymto nic nevyriesi, mikinu som nosila asi 1 mesiac hned reklamacia 30 dni cakanie a teraz sa asi znova nebudu ponahlat.

    Reklamácia oblečenia

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.