Zavrieť

Porady

Chcem študovať INFORMATICKÚ vedu, no neviem si vybrať odbor. Poradíte mi?

Študujem na gymnáziu, chcel by som študovať na STU v BA alebo na FEI TUKE (v Košiciach, samozrejme), programovanie nie je mojou silnou stránkou, matika taktiež nie je moja dobra stranka, ale v predchadzajucich rokoch studia som z nej mal na vysvedceni jednotky, predtym trojky. Viete mi vysvetlit odbory aplikovana informa, informa, hospodarska informa, informacne a komunikacne systemy a siete, telekomunikacie - to su odbory o ktore mam zaujem - len neviem ktory z nich by ma bavil a da sa uplatnit. zaujima ma, v praxi čo dany odbor znamena, lebo popis odboru študia na stranke portalvs je nedostacujuci. Popripade aj grafika by nebola zla. Naviac by ma bavila IT bezpecnost. Hlavne tie telekomunikacie čo su + uplatnenie. Nemal som seminare matiky a nematurujem z matiky, tak neviem ci by bol vhodny 4 rocny konverzný program, ktory je v blave. Dakujem a prepacte za to ako pisem, dalsie info po pripade poskytnem. Informatika je taky zalozny plan ak by ma inde neprijali. Avšak programovaniu sa nebranim, viem ze je vsade, len nemam vlohy na programovanie nového softveru, aj web mastera, spravcu siete by som bral.
http://www.naseplaty.sk/prehlad-plat...chnologie.html
buchač " Informatika je taky zalozny plan ak by ma inde neprijali. .... "

Čo je reálny plán , kde inde sa hlásiš ???
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤