Zavrieť

Porady

študent a zdaňovanie príjmu

Som študentkou a vykonávala som sprostredkovateľskú činnosť, firma mi dala príjmový doklad na sumu 900 €, nemám rozpísané aké odvody a daň za mňa zaplatili/nezaplatili. Ako mam postupovať pri vyplnení daňového priznania typ A, mám nárok na vrátenie dane z takejto činnosti?
veronikasad Máš pridelené DIČ z DU ?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Katy a R je offline (nepripojený) Katy a R

    Katy a R
    o akú sprostredkovateľskú činnosť vlastne ide - aké to je potvrdenie (názov?) - čo za "príjmový doklad" ? - mala si riadny PP ??
    ...
    keďže si nenapísala viac - tak len predpokladám, že si szčo ?? - a máš aj všetky povinnosti .. ak nemáš iné príjmy, nebola zrazená daň, netreba robiť DP. Ak máš aj iné príjmy?? (napr brigáda a zrazenú daň) - tak potom bude treba DP B.
    Naposledy upravil Katy a R : 23.03.14 at 18:16
    8 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    nikaoa ide o sprostredkovanie finančnej činnosti, z danou firmou som mala riadne podpísanú zmluvu, vystavili mi iba príjmový pokladničný doklad, že mi bolo vyplatených 900 € a dič nemám pridelené
    veronikasad Akú zmluvu ? (pracovná v zmysle Zákonníka práce to zrejme nebola)
    nikaoa zmluva o sprostredkovaní a vzájomnej spolupráci, ale nie je tam uvedené podľa Zákonníka práce ako obvykle v zmluve býva uvedené