Zavrieť

Porady

Ako postupovať pri zamietnutí reklamácie

Ahojte viete mi tiež v tejto veci poradiť? tiež mám negatívnu skúsenosť s čižmami od JOHN GARGIELD.
31.10.2013 som si zakúpila v outletovej predajni vo Voderadoch čižmy po zľave z nejakých 70 eur na 39,90. Nosila som ich 3 mesiace do februára, kedy sa mi odlepila päta a mala som aj predpadnuté stielky na obidvoch topánkach. Tak som 27.2. 2014 išla do predajne v Trnave s tým, že ich chcem reklamovať. Predavačka vypísala reklamačný lístok s tým, že za 30 dní mám prísť. 28.3.2014 som tam išla, čakala som že mi reklamáciu uznajú a vrátia peniaze keďže som zvyknutá na tento prístup napríklad z deichmannu. Ale nestalo sa tak. Predavačka vytiahla odborný posudok s tým, že mi reklamáciu NEUZNÁVAJÚ nakoľko som si to akože spôsobila sama neprávnym nosením, že to je módna obuv, je určená na nenáročné nosenie (asi len do výkladu alebo z auta do auta), že pri tejto obuvi sa väčší dôraz kladie na estetiku ako na kvalitu. Samozrejme som s tým nesúhlasila, nechcela som ich prevziať ale musela som, nakoľko mi povedali že by mi museli účtovať skladné a že keď to chcem dať na inšpekciu tak to musím prevziať tak teraz mám doma deravé topánky a povedali mi, že ten posudok mi príde aj poštou domov, zatiaľ nič neprišlo.Hádali sme sa tam s nimi asi hodinu, vyhrážali sme sa im že ich dáme na SOI-ku a do toho prišla pani, že aký máme problém s tými čižmami že aj ona ide akurát dvoje také reklamovať presne na tom istom mieste, tak sme si vymenili čísla, že keď aj jej neuznajú reklamáciu že sa proti nim spojíme. Myslela som že keď si kúpim značkovú obuv že mi vydrží viacej, ale vidím, že nie je to tak a ešte aj robia okolky s reklamáciou. Už nikdy si u nich topánky nekúpim a ako čítam tieto diskusie ani sa neoplatí v drahých obchodoch kupovať, tuším lepšie je ozaj od čínancov.
Neviem, čo mám teraz spraviť, či si dať vypracovať vlastný znalecký posudok ale ten je drahý, alebo či sa s tým obrátiť na SOI-ku alebo ako ďalej postupovať. Kto má skúsenosti, poraďte prosím. Ďakujem.
arizona no, mrkla som na nete, to tato firma asi robi bezne...https://www.google.sk/search?q=JOHN+...macii&safe=off Mozno by bolo dobre obratit sa na SOI,aby presetrili tie ich znalecke posudky,ked ma vela ludi podobne, zle skusenosti
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Chobot je offline (nepripojený) Chobot

    Chobot
    Vykašli sa na všetky zákony a práva či povinnosti. Poučila si sa, že nie všetko, čo sa blýska, je zlato. Sa ti čudujem, že si sa dala nalákať na zľavy a myslela si si, že kupuješ kvalitu. Tie outlety sú len na výpredaj masovej výroby. Tam vôbec neide o výpredajové zľavy, tie tovary majú takú hodnotu, za akú ich predávajú. A nemôžeš čakať kvalitu na celý život za necelých 40 EUR. Kúp si radšej každý rok od číňanov nové čižmy za 30 EUR.

    Alebo si postav hlavu, daj si urobiť posudok za 100 EUR a potom sa s nimi súď 2 roky s nejasným výsledkom. MYslím, že za čižmy v hondote 40 EUR to nemá zmysel.
    6 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    willma Chobot idem Ti oponovať - kúpim niečo v tzv. značkovej predajni tak očakávam značkovú kvalitu. Dať za čižmy 40€ a rozpadnú sa po troch mesiacoch je sila a to zdôvodnenie? Veď predsa kupujem čižmy na nosenie a nie na to aby som si ich dala do vitrínky a pozerala na ne cez sklo. To od číňana za 15 € vydržia aspoň jednu sezónu a niekedy aj dve. A keď nie, tak nerobia problémy pri reklamácii.
    jslancik značková predajňa? Značková kvalita? John Garfield? dovoľ mi jemne sa pousmiať.
    arizona Ved to JG sa prezentuju ako znackova predajna, takze ich vyrobky by mali urcite vydrzat viac,ako 3 mesiace...je to ozaj hanba,ak obuv nevydrzi aspon 1-2 sezony
    jslancik ak chce niekto kvalitnú obuv, nemal by veľa očakávať od štandardných "značiek". Niekto to pochopí veľmi rýchlo, niekomu to trvá dlhšie.
    Žabinka tiež som reklamovala v garfielde synove zimné topánky, zlacnené zo 79,99 na 39,99, samozrejme neúspešne.. už na mieste som si uvedomila, že výsledok súdenia sa je neistý a na dlhé obdobie, tak som sa na to vykašľala, ale aspoň som im poriadne vynadala.. nič som s tým nevyriešila, ale aspoň sa mi "uľavilo".. a viac tam nenakupujem..
    willma nooo aspoň sa prezentujú ako značková
      zbaliť

    Biank je offline (nepripojený) Biank

    Biank
    Ahoj, uvedenú vec by som určite postúpila na SOI-ku, ktorá preverí celé reklamačné konanie a posúdi, či mala byť reklamácia vybavená v tvoj prospech alebo nie... Určite ti to stojí zato... pre pokoj v duši a hlavne ide o princíp, keď to necháš tak, tak potom vybavujú reklamácie ako sa im zachce, teda viacmenej v neprospech spotrebiteľa.... SOI stačí poslať podnet mailom, kde môžeš pofotiť aj čižmy a scen dokladov o reklamácii a budú to riešiť...
    MiaB Ahojte, ja mam podobny problem. Dala som reklamovat topanky Hogl, prislo mi vyjadrenie ze si mozem topanky vymenit za iny tovar.
    Avsak podobne topanky nemaju a ani za podobnu cenu a kedze momentalne si nemozem dovolit doplacat za nove topanky, mam pravo na vratenie penazi?
    Ak ano, na aky zakon sa mozem odvolat?
    Ako mozem dalej postupovat?

    Dakujem moc. Mirka

    Ako postupovať pri zamietnutí reklamácie

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.