Zavrieť

Porady

Opakovaná reklamácia u zákazníka.

Ahojte, chcem vás požiadať o pomoc keďže táto oblasť nie je pre mňa to pravé orechové. Jeden môj klient má problém so zákazníkom, ktorý opakovane reklamuje závadu na tovare, ktorý mu bol namontovaný, závada sa neprejavuje keď sú tam jeho pracovníci na servise, ale po pár týždňoch sú zase privolaní na servis kde sa závada nepreukáže, je podpísaný servisný protokol s tým, že výrobok bol odskúšaný a všetko je plne funkčné, nasleduje neuhradenie faktúry za servis... takto je to už asi tretí krát... môže môj klient, teda predávajúci vyriešiť túto reklamáciu odstúpením od zmluvy a vrátením peňazí zákazníkovi? alebo tento zákazník musí s takýmto spôsobom súhlasiť? pôvod týchto problémov predpokladáme v dávnejšej nezhode zákazníka a bývalého konateľa a teda asi nejaké dokazovanie si niečoho.... najjednoduchšie riešenie sa nám zdá teda to, ktoré popsujem len si teda nie som istá či je to kôšer... ďakujem ...
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Opakovaná reklamácia u zákazníka.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.