Zavrieť

Porady

Spotrebiteľské právo - dofakturácia poskytnutej zľavy z dôvodu na strane poskytovateľa služieb

Dnes mi prišla faktúra z Telekom, na trojnásobnú sumu, ako platím bežne. Zavolala som na zákaznícku linku a pani mi oznámila, že od septembra sem využívali nejakú zľavu, na ktorú sme namali nárok, kvôli systémovej chybe na ich strane. Ja som si teda nevšimla nejakú extra zľavu, lebo v tých faktúrach sa vyzná len expert, ale kvôli systémovej chybe sme v decembri čakali mesiac, kým nám preložili služby na novú adresu, kvôli systémovej chybe od nás chceli vyše 700 eur za údajne nezaplatenú faktúru z roku 2002 (!) , pričom sme zákazníkom od 2008. Tak ja neviem, aj môj manžel je živnostník, poskytuje služby, ale keby dal zákazníkovi faktúru na trojnásobnú sumu len preto, že z vlasnej viny mu vyše pol roka účtoval zľavu, na ktorú by nemal nárok, tak toho zákazníka asi viackrát neuvidí a ešte by mu zlými referenciami mohol aj uškodiť. Moja otázka: môže Telekom spätne fakturovať kompenzáciu nejakej zľavy, čo bola poskytnutá ich chybou? Musím to zaplatiť, alebo je to dôvod na zrušenie zmluvy s viazanosťou a vybrať si iného operátora? Ďakujem za odpovede.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Spotrebiteľské právo - dofakturácia poskytnutej zľavy z dôvodu na strane poskytovateľa služieb

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.