Táto otázka zaujíma aj mňa.Pri dokladoch ,kde nie je nárok na odpočet DPH,som sa auditorky pýtala či to celé môžem dať do nákladov,vrátane dane.Ona odpovedala:celé vrátane DPH do nákladov. Tiež som predtým čítala že neuplatnená DPH ide na 548.
Asi napíšem dotaz na DÚ. Stále mi nikto nevysvetlil prečo DPH nemôže ísť do nákladov.Veď je to blbosť ako k tomu príde obyčajný malý podnikateľ,na ktorého z každej strany číhajú pokuty,penále. On chudák zato poctivo zaplatí,a nemôže si to dať ani do výdavkov. Chcem vidieť ako napr.doklady z TESCA pôjdeme dávať prerábať.
Ja mám robotníkov,ktorý robia v Blave,čosi potrebujú,idú si to kúpiť do TESCA.O mesiac robotu v Blave skončia ,viac sa tam nevrátia. Po mesiaci donesú doklady na zúčtovanie,kde nie je vyčislený základ dane.ČO s tým urobím? KTORÝ PAR.TO ZAKAZUJE?