Dobrý deň, boli mi obmedzené služby za nezaplatenie faktúry dňa 28.2.2014.
Mala som zle nastavený limit pre inkaso čo som si uznala ako chybu a samozrejme aj s pokutou za obmedzenie služieb chcela zaplatiť ale došlo k tomu až v apríli. Fakturačné obdobie mám od 8. dňa do 7. dňa mesiaca teda celé obdobie 8.3.2014 - 7.4.2014 som mala obmedzené služby teda neboli mi poskytované ani jeden deň. Napriek tomu mi prišla faktúra za paušál za poskytovanie služieb. Viem, že orange po obmedzení služieb zasiela nulové faktúry s tým, že sa predlžuje viazanosť o dané mesiace. Zaplatila som dlžnú sumu ale majú právo odo mňa žiadať zaplatenie faktúry za poskytovanie služieb, ktoré mi poskytované neboli?
Tento problém som prišla riešiť aj osobne ale predajca bol arogantný a nechcel pochopiť čo vlastne chcem stále si hovoril svoje o tom, že mám platiť za faktúru pred tým, ktorá nebola uhradená čo som nepopierala a reklamáciu mi neochotne vypísal tak ako som nechcela takže mi ju aj zamietli.
Ďakujem za radu.
reklamovat mozes, ale nemyslim si, ze nieco vyreklamujes
a rozculovat sa, ze ti niekto vypisal reklamaciu inak ako si chcela .... ved si tam bola, nemala si to podpisat, kym nebude reklamacia tak ako si predstavujes ....