Zavrieť

Porady

telekom musím platiť za poskytovanie služieb ktoré poskytované neboli?

Dobrý deň, boli mi obmedzené služby za nezaplatenie faktúry dňa 28.2.2014.
Mala som zle nastavený limit pre inkaso čo som si uznala ako chybu a samozrejme aj s pokutou za obmedzenie služieb chcela zaplatiť ale došlo k tomu až v apríli. Fakturačné obdobie mám od 8. dňa do 7. dňa mesiaca teda celé obdobie 8.3.2014 - 7.4.2014 som mala obmedzené služby teda neboli mi poskytované ani jeden deň. Napriek tomu mi prišla faktúra za paušál za poskytovanie služieb. Viem, že orange po obmedzení služieb zasiela nulové faktúry s tým, že sa predlžuje viazanosť o dané mesiace. Zaplatila som dlžnú sumu ale majú právo odo mňa žiadať zaplatenie faktúry za poskytovanie služieb, ktoré mi poskytované neboli?
Tento problém som prišla riešiť aj osobne ale predajca bol arogantný a nechcel pochopiť čo vlastne chcem stále si hovoril svoje o tom, že mám platiť za faktúru pred tým, ktorá nebola uhradená čo som nepopierala a reklamáciu mi neochotne vypísal tak ako som nechcela takže mi ju aj zamietli.
Ďakujem za radu.
4 komentárov     zbaliť
ivka70 precitala si si zmluvu a VZP T-comu?
Titina nemám k dispozícii svoju zmluvu (bývam teraz 300 km ďalej od bydliska) ale vtedy som ju uzatvárala cez internet a prečítala som si všeobecné obchodné podmienky zverejnené na stránke a k obmedzeniu služieb z dôvodu nezaplatenia je písané len aké sú lehoty na obmedzenie po oznámení a že si majú nárok pripísať poplatok za obmedzenie. Nič o tom, že si môžu pýtať ďalej za paušál. Veď je nezmysel platiť za faktúru za poskytovanie služieb jasne uvedených, teda rozpis môjho paušálu, ktoré mi poskytnuté neboli.
ivka70 Ale ani nic o tom, ze by sa ti pocas obmedzenia sluzieb tento poplatok odpustal .....
reklamovat mozes, ale nemyslim si, ze nieco vyreklamujes
a rozculovat sa, ze ti niekto vypisal reklamaciu inak ako si chcela .... ved si tam bola, nemala si to podpisat, kym nebude reklamacia tak ako si predstavujes ....
Titina reklamácia sa tam nepodáva napísaná na papieri a podpísaná..oni si rovno dačo vypíšu do počítača a tebe príde len sms že evidujú tvoju reklamáciu...budem to musieť napísať sama a poslať..neviem prečo by mali písať že sa odpúšťa poplatok keď je to jasné neposkytovanie služieb, za ktoré si pýtajú poplatky. Keďže sa nevyznám v zákonoch, ktoré to určite nejak vymedzujú tak sa pýtam tu lebo ako hovorím viem, že orange po obmedzení zasiela za to obdobie nulovú faktúru.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Janiela je offline (nepripojený) Janiela

    jednoduchý človek, ako ostatní ...viac Janiela
    Mala som možno podobný problém, pár rokov dozadu. Páni technici mi nezapojili internet, no faktúra za jeho používanie došla. Tiež som sa stretla s aroganciou, zaplatiť a podobne - nedala som sa. Nič som nezaplatila. Nebudem predsa platiť za niečo, čo som nedostala. Spísala som dvojmo reklamáciu sama a zaslala priamo na ich reklamačné centrum - alebo už neviem ako sa to volalo a ešte aj doporučene. Majú to na ich webstránke. Problém sa riešil asi tri mesiace. Chybu nakoniec uznali.
    Reklamuj priamo, prilož všetko, čo môžeš. Držím ti prsty.

    willma je offline (nepripojený) willma

    willma
    ani ORANGE neposielal nulové - jednoducho bola chyba na Tvojej strane - tak si ju priznaj a zaplať tak ako bolo treba - T-Mobil nemôže za to, že si nezaplatila, oni Ťa vypli a Ty si nemohla používať ich služby. Týmto sa bránia voči vysokým dlžobám, ktoré potom už len ťažko vymáhajú.
    Titina Ty si si zjavne neprečítala o čo ide..ja som si chybu uznala za tú nezaplatenú faktúru a zaplatila som ju zaplatila som aj za tú ďalšiu aby som bola pripojená ale žiadať si zaplatiť za poskytované služby jasne rozpísané ktoré neboli poskytované je choré ak nie protizákonné a áno ORANGE po obmedzení služieb neúčtuje paušál ktorý zákazník nemôže využívať.
    misoft @Tinina - je rozdiel medzi tebou a Janielou. Ty si nezaplatila za to, čo si mala dohodnuté, Janiela zaplatila za to, čo nedostala. To OBROVSKÝ rozdiel. A paušál je zmluvne dohodnutý - či už dostávaš, alebo nedostávaš. V jej prípade nedostávala ich vinou, v tvojom prípade si dostala, ale zaplatila si neskoro. Preto ťa obmedzili. Mali na to právo - ak je raz niečo dohodnuté a na papieri, má sa to plniť.

    telekom musím platiť za poskytovanie služieb ktoré poskytované neboli?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.