Dobrý deň, chcela by som sa spýtať na vybavenie reklamácie notebooku. V septembri 2012 som si kúpila ntb, prvá reklamácia bola v auguste 2013, čiastočne bola vybavená opravou a druhá závada (rozkladanie obrazu) vraj nebola zistená, takže s tým nič nerobili. Druhý krát som reklamovala závadu rozkladanie obrazu, jeho úplný výpadok (uviedla som závadu grafickej karty), 23.3.2014. Reklamáciu mi nedokázali vybaviť do 30 dní, na 32 deň mi prišlo oznámenie, že ntb je opravený. Odmietla som to prijať a predajca mi ponúkol buď vrátenie peňazí, alebo nový ntb. Vybrala som si nový ntb. Na moje prekvapenie chcel odo mňa pôvodný originál bločku s tým, že ho vystornuje a vystaví mi nový doklad na nový ntb. A rozdiel v cene som doplatila. Bol to zo strany predajcu správny postup? Pokiaľ som nechcela vrátiť peniaze, ale nový výrobok, mal právo stornovať predchádzajúci doklad, vystaviť nový a pýtať finančný rozdiel?
Ďakujem za skorú odpoveď.