Zavrieť

Porady

Reklamácia - spôsob vybavenia

Dobrý deň, chcela by som sa spýtať na vybavenie reklamácie notebooku. V septembri 2012 som si kúpila ntb, prvá reklamácia bola v auguste 2013, čiastočne bola vybavená opravou a druhá závada (rozkladanie obrazu) vraj nebola zistená, takže s tým nič nerobili. Druhý krát som reklamovala závadu rozkladanie obrazu, jeho úplný výpadok (uviedla som závadu grafickej karty), 23.3.2014. Reklamáciu mi nedokázali vybaviť do 30 dní, na 32 deň mi prišlo oznámenie, že ntb je opravený. Odmietla som to prijať a predajca mi ponúkol buď vrátenie peňazí, alebo nový ntb. Vybrala som si nový ntb. Na moje prekvapenie chcel odo mňa pôvodný originál bločku s tým, že ho vystornuje a vystaví mi nový doklad na nový ntb. A rozdiel v cene som doplatila. Bol to zo strany predajcu správny postup? Pokiaľ som nechcela vrátiť peniaze, ale nový výrobok, mal právo stornovať predchádzajúci doklad, vystaviť nový a pýtať finančný rozdiel?
Ďakujem za skorú odpoveď.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    A s cim mas problem? Ved predajca postupoval spravne, ponukol ti peniaze,alebo novy NB.

    Tym padom, ze si prevzala novy vyrobok,povodny zostava u predajcu, tebe uz nepatri, je iba na predajcovi,ako doriesi vec s pokazenym vyrobkom.To uz nie je tvoja starost.
    A to, ze si vypytal blok, je bezne...
    6 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    pytam_sa ano, tomu rozumiem.. vybavovala som reklamácie takmer tri roky.. vždy mi doložili aj kópiu dokladu a keď som reklamáciu vybavovala výmenou tovaru, nie vrátením peňazí, nikdy som neúčtovala rozdiel medzi pôvodným výrobkom a novým. Toto ma zarazilo. Keď som chcela nový výrobok, tak mi ho mali dať s novým bločkom bez dodatočného doplatenia cenového rozdielu.
    arizona Podla mna by si mala dostat k novemu vyrobku novy blocik. Ved aj zaruka zacina nanovo...
    pytam_sa ano, dostala som ho.. lenže prečo chceli dopaltiť cenový rozdiel medzi pôvodným notebookom a novým? veď to bolo vybavenie reklamácie výmenou tovaru, nie vrátením peňazí.
    arizona Ale ved ty si si teraz "kupila" iny, drahsi NT, tak preto si doplacala, nie?Ak by predajca riesil reklamaciou vymenou tovaru za rovnaky model, to je zas ina situacia
    pytam_sa nechcem vyzerať útočne, ale vyznáš sa v tom (pracuješ pre SOI, alebo inú inštitúciu, ktorá je oprávnená sa vyjadriť a vyjadrenie je konečné?) lebo mi to skôr pripadá ako debata s kamoškou, ja si myslím, ty si myslíš ,ale istotu nemáme nikto
    kopretinka tak sa opýtaj na SOI
      zbaliť

    Reklamácia - spôsob vybavenia

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.