Zavrieť

Porady

Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    vodniksro je offline (nepripojený) vodniksro

    vodniksro
    - pomoc detom ucit sa lahsie pri vyuzivani logickeho myslenia a medzipredmetovych suvislosti
    - chybna vyucba predmetov kvoli nevyuzivaniu informacii z inych predmetov
    - pripadne nieco ako vyuzitie zazitkoveho vyucovania
    (a aj s moznostou aplikacie v praxi; jasne je, ze vsetko je to aj o kreativite a ochote ucitelov, kde mnohi ziadne zmeny robit nechcu a o celom systeme.... )

    nie som ziaden profesor, nemam prehlad o temach, ake sa davaju na skusky, ale to ma napadlo ako mamu dietata, ked vidim, ako si nespaja vedomosti z jednotlivych predmetov (a to logicke myslenie ma dobre) - ale vidim od prvej triedy, ze "teraz mame matematiku", "teraz mame geografiu", "teraz mame ......" a tak je v principe nastavena (a spoluziaci tiez) a potom nepohne s prikladom napr. na matematike o pocte tyzdnov, lebo to sa v skole este neucili, na matematike uz vobec nie, ale ucili sa na inom predmete kolko ma dni rok a dni tyzden....- takze ju nenapadne vypocitat si to....; nelogicke mi pride napr. ucit sa - toto je rovnik, toto su rovnobezky, mierne pasmo mame od ....do; teple pasmo mame od.... do; ale neucia sa ich suvislosti ako celok - napr - ked uz rovnik, tak ake je tam pocasie a ci teplo a ci zima a ci sucho a ci dazd a ci ladove medvede alebo slony, pripadne ci dazdovy prales alebo pust a ked pust tak..... to znamena logicky pospajat ucivo a tym pomoct tym detom lahsie sa ucit, nech sa to nemusia biflit a nech z toho aj nieco maju.... a kludne pri tom fungovat s roznymi pomockami (a kludne moze byt hodina tvoriva - a preco ma zirafa dlhy krk? to znamena, ze ako stromy tam a tam rastu? (v zmysle - machy, lisajniky, kosodrevina, travy.......) - preco by mala byt hodina o rozpravani iba ucitelom a nemohli by byt deti zapojene? lebo su potom hlucne ked sa predbiehaju v odpovediach? ale su aktivne a potom aj ocenit (pluska, ciarka, smajlik a za x takeho a onakeho znaku moze byt 1 = motivacia deti bude)
    - zapojenie, vyuzivanie zazitkoveho ucenia napr. - naco vysvetlovat bez pomocok, napr. ako sa zem toci okolo slnka a co s tym mesiacom tam este navyse a preco rovnodennost - no ved sa da aj ziakov zapojit ako slnecnu sustavu = 1 je dieta, dalsi je zem .... a kedze zem nema kolmu os - nie je svetlo vsade rovnako a deti sa mozu tocit, krutit okolo a mozu vidiet, ze ci im na brucho "svieti" spoluziak, ked su k nemu otoceny chrbtom, alebo tam musi byt logicky tma.....

    zaver - neviem, ci som pomohla, minimalne som sa "vykecala", kde vidim moznosti zlepsenia prace ucitel - ziak

    potrebovala by som poradit s prvou atestacnou skuskou. ucim matematiku a geografiu a nevem temu prvej atestacky...vobec ma nenapada o com by som mala pisat...prosiiiim o radu.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.