Zavrieť

Porady

dlhy

Dobrý den, chcem sa spýtat...mám dlh v POštovej banke...1000e, a v telekomunikačnej spoločnosti orange...600 eur.... práve som nastupila na materskú dovolenku...bohuzial orange si zobrala namna moja mama, ked som bola studentkou.....dlh rastie......a postovu banku zase nevladzem splácat kedže este mam len 230 eur matersku..... možu ma zavriet???
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    buchač je offline (nepripojený) buchač

    Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac buchač
    Nie ...
    Aj keby si nesplácala , tak sú najprv iné páky dľa zákona .

    Navštív ( osobne ) PBanku a aj Orange a informuj sa na riešenie - úpravu splátok .
    Ak sa budeš vyhýbať platbám , vyfasuješ exekútora a to je už iný level ...ten sa už hrať nebude .
    Tina2323 exekutor tam už asi aj je..... nemam na seba ani len bankovy ucet :-( lebo by mi ho urcite zablokovali......

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    To akoze mama si zobrala pausal na dceru-studentku? No, pekne...nech si splaca, nie?

    Zavriet ta nezavru,ale exekutor si na teba pekne, potichucku pocka a budes sa divit,aku cifru bude od teba vyzadovat...
    3 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    Tina2323 no ten už na to asi aj je...lebo som už na sude ohladne orange bola..neuznali mi to že to zaplatit nemožem