Zavrieť

Porady

PN u externého študenta pracujúceho na dohodu o pracovnej činnosti

Ahojte poraďaci, chcela by som sa opýtať, som externý študent, neevidovaný na UPSVAR, na zdravotnej nahlásený ako externý študent, ktorý pracuje na dohodu o pracovnej činnosti,z ktorej riadne všetko odvádzam, a na dohodu som nastupila koncom februára, pričom mám doteraz odpracovaných cca. 35 dní po 7,5 hod a mzda za 1 hod. je 2,66 v hrubom.Zaujímalo by ma, či mám nárok ako dohodár na PN a ak áno v akej výške by mi bola vyplácana PN??Ďakujem všetkým za odpoveď
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Mila123 je offline (nepripojený) Mila123

    Mila123
    koľko hodím pracuješ v týždni?
    máš pravidelný /nepravidelný príjem? v dohode by to malo byť vyznačené, ak nie je pozri si do VP, či ti zrážajú nemocenské poistenie?
    mzda od 02/2014 do 04/2014 bola aká vysoká?
    trvanie dohody ku dňu PN je viac ako 90. dní? kalendárnych?
    bol si už na PN? OČR či podobne?
    5 komentáre - rozbaľ     zbaliť