Zavrieť

Porady

Podaril sa nám predať reklamovaný tovar.

V roku 2012 sme robili zákazku, ktorú sme aj vyfaktúrovali. Následne v roku 2013 bola reklamácia - vymenila sa súčiastka, ale nakoľko bol zistený neodborný zásah do diela, tak sme to faktúrovali. Zákazník nás chcel dať na súd a keďže sa jednalo o malú sumu ( 60,- EUR ), tak sme vystavili dobropis. Súčiastku som potom zúčtovala z rezervy na reklamácie. Tento rok sa zákazník objavil znova s inou vadou - tiež po neodbornom zásahu- odmietli sme vykonať opravu. Tak sa rozhodol, že súčiastku z minulého roku zaplatí ( dokonca aj zálohu na novú opravu ). Takže ja ju už nemám na sklade - vystavila som faktúru 311/604 a čo oproti.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    áčko je offline (nepripojený) áčko

    áčko
    ak uvažujem správne, tak ak ste predtým zúčtovali 504 s rezervou treba teraz tento zápis "zrušiť": "Súčiastku som potom zúčtovala z rezervy na reklamácie." Tým pádom sa Vám hodnota súčiastky dostane späť do nákladov a do obdobia, kedy bol účtovaný výnos. Skladom sa hýbať nebude, pretože súčiastka predpokladám že aj napriek tomu, že ju zákazník nezaplatil zostala u nich.

    Podaril sa nám predať reklamovaný tovar.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.