Zavrieť

Porady

Reklamácia notebooku

Dobrý deň všetci, potreboval by som pomoc pretože neviem ako ďalej pokračovať. Dňa 10.5 som dal na reklamáciu notebook s tým že na ňom nereagovala klávesnica. Keď som prišiel na predajňu tak sa najprv vyhovárali že som preinštaloval windows bez originálneho winu a že možno mi to nevezmú, no nakoniec to tam poslali. Ubehol mesiac, presne 10.6 a oni sa neozvali, išiel som na predajňu spýtať sa čo je stým. Dali mi do rúk papier v ktorom bolo napísane že to bolo zavinené mojou chybou, čo je aj pravda, keď som to chcel reklamovať pravdepodobne som si to neuvedomil pretože to bolo už dávnejšie. Na papieri bolo napísane že mám zaplatiť 70€ za opravu klávesnica + diagnostika. Čo sa mi zdalo trochu dosť keďže by som si to spravil / vymenil aj doma ale chcel som to tam dať aby sa mi nezrušila platnosť reklamácie. Momentálne je 21.6 a oni sa stále neozývaju, čo som si prečítal podla zákona mal by som mať právo o požiadanie o nový výrobok v rovnakej hodnote. Preto sa pýtam Vás ktorý možno majú skúsenosti, či mám stále čakať alebo ísť na predajňu s tým že chcem nový notebook, ďakujem všetkým čo sa ozvú. Pekný deň
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov

    jslancik je offline (nepripojený) jslancik

    bez servítky jslancik
    "reklamáciu" ti vybavili - neuznali kvôli tvojmu zavineniu chyby (mimochodom, na to ťa upozorňovali už pri preberaní "reklamácie"), a ponúkli ti opravu. Tú si si objednal, a čakáš, kým ju spravia. Možno si si nie vedomý niektorých krokov, ale tak to je.
    Jediné, čo môžeš, je informovať sa o termíne, ak nebol stanovený vopred.
    9 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    fifik Pri preberaní ma neupozorňovali pretože to ešte vtedy sami nevedeli, som si momentálne vedomí chyby a chcem ju aj zaplatiť, dodali mi papier na ktorom napísane že oprava prebehne do 10 dní od prebraní tohto dokladu, píšem sem preto lebo do 10dní to neprebehlo, či mám čakať alebo ako postupovať.
    erik555 a informoval si sa, ze preco to do 10 dni neprebehlo???
    kopretinka akože čo ti máme poradiť? snáď sa opýtaj tam,kde máš notebook....že ako dlho im to bude trvať....toto nie je záručná oprava,kde musí byť dodržaná lehota 30 dní
    fifik Bol som sa spýtať a povedali že to ešte stále nieje že zavolajú keď to bude, to mi vraveli aj predtým a nevolali preto sa na to nedržím, ale myslím si že keď raz stanovím termín tak by som ho mal aj dodržať no možno to tak nefunguje
    erik555 mas ten termin na papieri?
    fifik @kopretinka pravdepodobne je táto téma uzavretá, chcem som sa len spýtať či mám pri takejto veci nejaký nárok ale ako mi už povedal pán hore, pravdepodobne nemám. Budem čakať tým to končí.
    fifik @erik555 áno na papieri kde je napísana suma je aj napísaný termín do kedy to má byť hotové, čo zatial nedodržali.
    jslancik jasné, že ťa upozornili, veď to sám píšeš: "sa najprv vyhovárali že som preinštaloval windows bez originálneho winu a že možno mi to nevezmú"
    fifik to ma upozorňoval na to že možno kvôli windowsu mi to nereklamuju ale nakoniec s tým windows nemal absolútne nič, takže to je o inom
      zbaliť

    Reklamácia notebooku

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.