Zavrieť

Porady

Mám nárok na preplatenie dovolenky? a koľko?

Dobrý deň, chcel by som sa opýtať či mam nárok na preplatenie dovolenky ak by som dal výpoveď formou dohody k 31.6.2014. Pracujem ako učiteľ a od 18.3.2013 a medzi tým mi bola dvakrát predlžovaná zmluva a to 30.6.2013 na dobú určity do 30.6.2014, ale medzi tým som požiadal o predlženie zmluvy na dobu neurčitú a to od 29.1.2014 na neurčito v čom mi vyhoveli a predĺžili. 25.6.2014 som podal výpoveď a zamestnávateľ sa chce so mnou dohodnúť na vypovedi formou dohody a vyplatiť mi dovolenku. Zostáva mi 32 dni dovolenky a chcem sa opýtať akú sumu mi možu vyplatiť za tú dovolenku, resp. ako sa to prepočitáva.
veronikasad dovolenku za rok 2013 máš vyčerpanú ?
jajkoo tusim som si prenašal 2 dni, max 3 dni.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    Ak pracovný pomer skončí 30.6., máš nárok na pomernú časť dovolenky za kal.rok = 6/12 ročného nároku (kde si zobral, že ti zostáva 32 dní dovolenky ?), ktorú ti zamestnávatel preplatí pri skončení prac.pomeru. Z tohto nároku je potrebné odpočítať dni dovolenky, ktoré si do 30.6.2014 skutočne vyčerpal.
    3 komentáre - rozbaľ     zbaliť