Zavrieť

Porady

Uplatnenie výnimky z dôchodkového poistenia

Dobrý deň, som študentka VŠ, pracujem v 2 spoločnostiach na dohodu o brigádnickej práci študenta. V jednej si uplatňujem výnimku z dôchodkového poistenia 159 eur, ale v auguste tam nebudem mať žiadny príjem (dohodu mám do 31.12.2014). Čo je potrebné spraviť, aby som si mohla výnimku uplatniť v druhej spoločnosti? Ďakujem pekne za odpovede.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    J+K je offline (nepripojený) J+K

    J+K
    Skontaktovať sa so mzdárkou a dohodnúť sa , že jej pošleš žiadosť o skončenie výnimky, zároveň v druhej spoločnosti na mesiac august podpísať vyhlásenie o výnimke.

    O mesiac sa dá opäť výnimka obdobným spôsobom vrátiť na prvého zamestnávateľa.
    3 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    ika5521 Ďakujem. A mzdárku treba kontaktovať ešte dnes alebo bude stačiť v priebehu augusta?
    J+K najlepšie hneď, najneskôr 1.8., lebo zmeny sa robia k 1.v mesiaci .
    ika5521 Žiadosť o skončenie výnimky som poslala ešte 31. 7., takže tam by to malo byť v poriadku, ale v tej druhej spoločnosti má účtovníčka dovolenku až do 20. augusta. Bude možné aj potom podpísať čestné vyhlásenie o výnimke na mesiac august a prehlásiť ma v SP?
      zbaliť

    Uplatnenie výnimky z dôchodkového poistenia

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať