Zavrieť

Porady

Zamietnutá reklamácia kopačiek

Dobrý deň chcel by som sa spýtať ako postupovať pri zamietnutej reklamácii. Kopačky boli použivané na 1 tréning a zápas v týždni majú 3 mesiace a odlepila sa mi špička a kompletne celá bočná strana kopačiek. Predajca uviedol dôvod zamietnutia reklamacie: pri obhliadnutí obuvi nebola najdená žiadna materialová a ani technologická vada. Obuv nevykazuje odchylky od obvyklé jakosti.Potom som snimi volal že nech mi to bližšie vysvetlia a povedali že to bolo zamietnuté z dôvodu že som to nereklamoval inhed pri zistení vady. Myslím si že stále je chyba na ich strane ako mám postupovať dalej. Dakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    Predajca nepostupoval správne. Pri tak krátkej dobe od kúpy - 3 mesiace - môže reklamáciu zamietnuť len na ZÁKLADE odborného posudku! T.z. na to jeho tvrdenie musí mať odborný posudok - písomne!. Okrem toho - ak sa chyba vyskytne do 6 mesiacov odo dňa kúpy - považuje sa to za výrobnú chybu. Kedy ty reklamuješ - to je tvoja vec, do toho on NEMÁ čo kafrať. Takže - opätovne napochoduj, oboznám ich s tým, že zamietli reklamáciu bez odborného posudku (čo je v rozpore so zákonom 205/2007 §18, http://www.pravaspotrebitela.sk/inde...hures&itemid=9 - ods.3
    Ak výrobok kvôli vade reklamujete do 6 mesiacov od zakúpenia, podľa zákona sa to vníma tak, že vada existovala už v čase predaja a je na predajcovi, aby dokázal, že vada nie je na jeho strane – mal by to doložiť nezávislým znaleckým posudkom.
    - teda poručili uvedený zákon platný pre všetkých predajcov. Ďalej im oznám, že ich postup podstúpiš SOI, aby to vyriešila a nech potom neplačú, ak dostanú pokutu.
    3 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    Tures ďakujem za reakciu chcel by som sa ešte spýtať jedná sa o obchod ktorý ma sídlo v ČR ale predáva aj na slovenskom eshope takže sa na nich vzťahuje to čo ste mi napísali? ďakujem za odpoveď
    arizona ked predava na Slovensku, musi sa riadit slovenskymi zakonmi
    misoft Dokonca ich zákon http://www.zakonyprolidi.cz/cs/1992-634#p6 §19
      zbaliť

    Zamietnutá reklamácia kopačiek

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.