Predajca nepostupoval správne. Pri tak krátkej dobe od kúpy - 3 mesiace - môže reklamáciu zamietnuť len na ZÁKLADE odborného posudku! T.z. na to jeho tvrdenie musí mať odborný posudok - písomne!. Okrem toho - ak sa chyba vyskytne do 6 mesiacov odo dňa kúpy - považuje sa to za výrobnú chybu. Kedy ty reklamuješ - to je tvoja vec, do toho on NEMÁ čo kafrať. Takže - opätovne napochoduj, oboznám ich s tým, že zamietli reklamáciu bez odborného posudku (čo je v rozpore so zákonom 205/2007 §18,
http://www.pravaspotrebitela.sk/inde...hures&itemid=9 - ods.3
Ak výrobok kvôli vade reklamujete do 6 mesiacov od zakúpenia, podľa zákona sa to vníma tak, že vada existovala už v čase predaja a je na predajcovi, aby dokázal, že vada nie je na jeho strane – mal by to doložiť nezávislým znaleckým posudkom. - teda poručili uvedený zákon platný pre všetkých predajcov. Ďalej im oznám, že ich postup podstúpiš SOI, aby to vyriešila a nech potom neplačú, ak dostanú pokutu.