Ale veď pri ITV presne o to ide! Tam deti nedrilujú násobilku, ale učia ich komunikovať s druhými, vystupovať a vedieť vyjadriť svoj názor. Táto metóda pochádza zo štátov, tam je to typické - diskusia. A v tom ju predsa chvália. Je to len iná forma vyučovania, neporovnávaj s inými deťmi. Ak pedagóg hodnotí dieťa dobre, prečo kladiete na ňu vyššie nároky, než aké sú na jej vek a ročník požadované.
Áno, je to experimentálne a nové, uvidíme za pár rokov, čo prinesie. Vo vyučovaní sú stále nové veci, niektoré sa neosvedčia iné áno. Pamätám si na revolučnú zmenu v matematike, keď ja som sa ešte učil matiku klasicky a sestra, o 4 roky mladšia už nabehla na množinovú matematiku. Aj tak z toho bola jeleň a neviem, či sa ešte s týmto spôsobom vyučuje.
Že je malá neposedná - no bože, vieš koľko detí má v zadku vrtuľu?
Ak chceš a dcéru to nezaťažuje veľmi (alebo ak tomu nemá vyslovene odpor), tak ju môžeš doma doučovať niektoré veci, ktoré nemala v škole. Dôležité je, aby predpísané učivo zvládla. Ak vidíš, že je naozaj slabšia, tak ju dajte preradiť do klasickej triedy. Nie každý žiak je nadaný, ako si to rodičia myslia. Niekedy musia prijať realitu, že ich dieťa bude vždy patriž medzi priemer, alebo ešte nižšie. Tým nechcem povedať, že je slabá žiačka, len aby si na ňu nekládla viac, než dokáže.
Pozri tu, dobre vysvetlili, v čom spočíva ITV:
http://feminity.zoznam.sk/c/887588/n...eho-vyucovania