Zavrieť

Porady

Mozem ziadat zrusenie kupnej zmluvy, ak do 30 dni nebolo odpovedane? D

Naposledy upravil iwica : 11.09.14 at 13:48
7 komentárov     zbaliť
Chobot Inteligentne zadaná otázka....

Skú to napísať ešte raz a tak, aby sme to pochopili.
misoft .... a hlavne koho, čoho... lebo takto vieme len - spísali, prišli, neprišli, opravili, neopravili, držia huby....
Chobot Srále nie sme múdrajší. Čo si reklamovala? Ako sa vyjadril predajca k reklamácii? Čo bolo závadou?
Chobot iwica mi napísala spresnenie do súkromnej správy. Keďže v texte nie je nič súkromné, dovolím si to sem skopírovať - ide o upresnenie otázky:


neviem ci to ma este zmysel,lebo kazdy radí nieco ine a ja neviem, ako mam urobit dalsi krok, takze ak by ste vedeli poradit bola by som rada.

Kupili sme sprchovy kut so saunou a zaplatenou montazou. Hned prvy den, odpadlo madlo na dverach, pretekala voda v obvode vanicky, dvere nedosadali smerom hore, uvolnoval sa ziaric. Hned na druhy den som volala a reklamovala, kedze sa nic nedialo tak som napisala reklamaciu. Prisel technik, dal srob do drzadla, tak rozladil dvere, ze ich nevedel dalej opravit, vyfotil si to a vraj pride niekto iny,a zasilikonoval cely kut, ale ho inak nenastavil a cely kut ak date k nemu vodovahu leti, taky ho zasilikonoval. Napisala so druhu reklamaciu. Prisli dvaja monteri, ziadne vycentrovanie a danie do priadku dvere odstavaju, voda preteka. napisala som tretiu reklamaciu a 3 tyzdne ziadna odpoved. Nakolko som prvu reklamaciu napisala 25 jula a do 25augusta nebola ziadna odpoved poslala som mail , odstupenie od kupnej zmluvy a vratenie penazi. Ta reakcia bola necakana, za par hodin kontaktovali manzela, a oznamili mu , ze na druhy den pride dat kut do priadku, teda od zakladu. Lenze manzala ja tymto nezatazujem, nakolko je vytazeny, vzdy som komunikovala s nimi ja mailom i telefonicky, teraz ma preskocili,a on nevedel co som pisala tak povedal, nech pridu. Vecer sme to prebrali a napisali mail ze trvame na vrateni penazi. Reakcia? Zapricinili sme si to sami a máme byt radi, ze na ich naklady pridu nasu chybu opravit, ze sme s nim manipulovali.Takmanzel suhlasil, aby prisli, ako boli dohodnuty ale zmena. Nakolko sme hned nereagovali, uz mu monterov inde a o dva dni navrhne iny termím, a od vtedy zase nic cakame No viete poradit? dakujem
právnik-probono mne taktiež do SS bola doručená požiadavka zadávateľky v rovnakom rozsahu a súčasne ma žiadala o zodpovedanie problému. Nakoľko však na otázky cez profil ani zadané do SS nereagujem (tento problém je už odkonzultovaný aj s administrátorom portálu), zostala táto jej otázka z mojej strany nezodpovedaná.
Chobot Preto som to skopíroval sem, na verejnú diskusiu. Sem je možné dávať odpovede. Ja k veci neviem fundovane poradiť.
misoft Hodil som svoj názor na vec ako odpoveď - tak môžete komentovať i moje.
Už máme"základ"....
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    Z toho jedného - čo napísala - vyplýva, že ani tá PRVÁ reklamácia nebola vôbec vybavená!
    Toto už by bolo na podnet SOI.
    Vzhľadom k tomu, že výrobok (sprchový kút) i napriek nedokončeným a neodborným "opravám" nie je užívania schopný (stále pretrvávajú zavady, ktoré bránia riadnemu užívaniu výrobku) - treba PÍSOMNE odstúpiť od zmluvy (uviesť všetky "akože" vybavenia reklamácie i s výsledkami) a upozorniť ich, že prípadné škody budú riešené súdne.
    Treba počítať s tým, že výrobok sa bude musieť vrátiť. Pretože sa to reklamovalo, reklamácie neboli vybavené a odstupuje sa od zmluvy - predajca bude musieť zaplatiť cenu výrobku späť a pretože demontážou vznikne istotne i iná škoda, bude musieť i to zaplatiť.

    Mozem ziadat zrusenie kupnej zmluvy, ak do 30 dni nebolo odpovedane? D

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.