Zavrieť

Porady

Akceptovanie elektronického podpisu

Ahojte, podľa platnej legislatívy o ZEP akceptujú takto podpísané dokumenty povinne zo zákona iba štátne inštitúcie, ako je to teda s ostatnými, musia, nemusia ho prijímať? Lebo inak využitie ZEP je neefektívne, keďže je vymedzené iba na štátny sektor, pritom ZEP máme už od 2002 a na občiansky sa dostal až teraz v 2013...
Naposledy upravil pirios : 28.09.14 at 17:46
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času
    Ing. Ľubomír Janoška
    logo
    Fair Mind s. r. o.
    ZEP je rovnocenný s overeným podpisom. ALE pre adresáta, kto nemá potrebné "vybavenie" na vyhodnotenie pravosti ZEP a registratúrne spracovanie elektronického dokumentu so ZEP. je takýto dokument nepoužiteľný.
    PS - na dokument, ktorý existuje výlučne v elektronickej podobe (čiže dokument podpísaný zaručeným podpisom), sa vzťahujú všetky registratúrne povinnosti - kto je na to pripravený?
    PS2 - využitie ZEP musí byť neefektívne, lebo sme len na začiatku, zatiaľ sú tu len prvé lastovičky
    pirios ten zaciatok trva uz par rokov som v IT od 1998 a nase tempo informatizacie je brutalne... ale vdaka za odpoved.
    misoft Veď to - prvé lastovičky.... a ďalšie nie a nie priletieť.... dokonca i tie prvé možno odletia......

    Akceptovanie elektronického podpisu

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.