Zavrieť

Porady

návrh na cenovu ponuku pri reklamácií

Dobrý deň, chcela by som sa informovať,dala som reklamovat mobil. po par dnoch mi poslali cenovu ponuku na opravu s dovodu ze som si vadu sposobila nespravnym pouzivanim, resp. nespada vada do zaruky. hadala som sa s nimi ze to tak nie je no po uvazeni som sa rozzhodla ze si mobil nedam opravit, odpisala som teda na email, ze nesuhlasim s cenovou ponukou, no dnes som si vsimla ze mail som poslala na chybnu mailovku a tym padom som sa nevyjadrila k cenovej ponuke ci suhlasim alebo nie... uz presla 30 dnova zarucna lehota ale mobil stale nemam, nevratili mi ho je stale v servise. mam pravo na zaklade toho ziadat zrusenie kupnej zmluvy?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Ved ti oznamili, ze danu zavadu sa reklamacia nevztahuje, ze reklamacia nie je opravnena./ samozrejme nepozname podrobnosti, ci mali pravdu, ci nie, tazko sa vyjadrovat.../

    Takze oni ti napisali a cakaju na tvoje vyjadrenie, ci ti ho maju poslat spat, ci opravovat. Oni si povinnost splnili, chyba nastala u teba, takze pochybujem, ze ti uznaju odstupenie od zmluvy.
    4 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    adinkaaa no tam ide skor o to ze zariadenie sa nevratilo nacas, do 30 dni a oni to drzia v servise. pokial viem musi sa vratit v termine v kazdom pripade, teda okrem situacie ked suhlasim s cenou opravy, vtedy sa moze myslim predlzit...
    arizona Tych 30 dni by zo zakona museli dodrzat,ak by sa jednalo o zarucnu opravu. Ale nakolko ti zavadu neuznali na opravu v ZD,uz tuto podmienku 30 dni nemusia dodrzat. Tam uz zalezi od odhody oboch stran. Aj ked je to na dlhsiu debatu...nenapisala si dost dolezitych veci: aky stary bol mobil? Co mal za zavadu? A pod.
    Chobot A bola si pre ten mobil v servise? Odmietli ho dať?

    Alebo čakáš na čo? Že ti ho prinesie sám majiteľ servisu? Alebo Santa Klaus?
    alaya1 chobot, ty mas dnes zly den, ci co? Na moderatora to tu dnes fakt hadzas prispevky pod uroven.
      zbaliť

    kopretinka je offline (nepripojený) kopretinka

    kopretinka
    adinkaaa (Dnes 15:34) no tam ide skor o to ze zariadenie sa nevratilo nacas, do 30 dni a oni to drzia v servise. pokial viem musi sa vratit v termine v kazdom pripade, teda okrem situacie ked suhlasim s cenou opravy, vtedy sa moze myslim predlzit...
    ale tvoj mobil nie je na reklamácii v záručnej dobe,takže 30dňová lehota neplatí.Chybu si si spôsobila sama.takže je v normálnej oprave.
    4 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    adinkaaa no je v reklamacii, odniesla som ho tam ako klasicku zarucnu reklamaciu...
    kopretinka ale odmietli to,keďže chyba je spôsobená tebou.Už to nie je reklamácia v záruke.Veď keby to bola záručná oprava,tak by ti nedávali cenovú ponuku na opravu.
    adinkaaa vo chvili ako mi poslu cenovu ponuku sa zaruka meni na nezaruku a neplati 30 dnova lehota na reklamaciu?
    kopretinka nie.Mení sa vo chvíli,keď ti oznámia,že si si chybu spôsobila sama.....
      zbaliť
    kopretinka 05.10.14 12:35 priradil do Porady
    kopretinka 05.10.14 12:35 priradil do Porady

    návrh na cenovu ponuku pri reklamácií

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.