Zdieľajte s nami link na články z iných webov. Komentáre k linku budú zoradené podľa počtu hlasov, môžete využiť aj filter komentárov a zobraziť len komentáre od členov ktorých na Porade sledujete.
Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte. Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
❤ Buďte priateľskí ❤
Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
1) len reklamácie od zákazníkov
2) zaveď si osobitnú evidenciu,si v pozícii zákazníka,nie predajcu (aby si mala prehľad)
3) všetko rob doporučene,aby si mala doklad o zaslaní vyjadrenia (pošta eviduje 3 roky hárky s podpisom prevzatia doporučených listov)
mirka134Ďakujem ti krásne a nestači ak sa so zákazníkom dohodnem emailom a vlastne aj keď mu niečo vymieňam tak mu to posielam kurierskou službou alebo poštou
PeggynkaVždy robím tak,aby som bola krytá-za blbosti dáva SOI pokuty minimálne od 350€,nestojí to za to.Ak by som aj komunikovala mailom,vytlačím,založím.