Zavrieť

Porady

Kniha evidencie reklamácii

Ahojte
chcem sa spýtať čo všetko treba do knihy reklamácii a či musia byť zapísané len
1. reklamácie od zákazníkov

2.alebo aj tie ktoré ja posielam na reklamáciu ako predpredajnú - čiže tovar ešte nebol predaný či si na tieto mám zaviesť knihu reklamácii osobitne

3. keďže mám aj kamenný obchod aj eShop, ako je to s eshopom ako sa mám vyjadriť zákazníkovi o jej vybavení stačí email?
ďakujem veľmi pekne
Naposledy upravil mirka134 : 07.10.14 at 20:12
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov

    Peggynka je offline (nepripojený) Peggynka

    mám svoj svet Peggynka
    1) len reklamácie od zákazníkov
    2) zaveď si osobitnú evidenciu,si v pozícii zákazníka,nie predajcu (aby si mala prehľad)
    3) všetko rob doporučene,aby si mala doklad o zaslaní vyjadrenia (pošta eviduje 3 roky hárky s podpisom prevzatia doporučených listov)
    mirka134 Ďakujem ti krásne a nestači ak sa so zákazníkom dohodnem emailom a vlastne aj keď mu niečo vymieňam tak mu to posielam kurierskou službou alebo poštou
    Peggynka Vždy robím tak,aby som bola krytá-za blbosti dáva SOI pokuty minimálne od 350€,nestojí to za to.Ak by som aj komunikovala mailom,vytlačím,založím.

    Kniha evidencie reklamácii

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.