Zavrieť

Porady

Uznaná reklamácia za kávovar a vrátenie penazí. Zaúčtovanie

Minulý rok sme kúpili kávovar do firmy od firmy elektroworld.
Suma kávovaru:
1. 64,00 dph 12,80 suma celkom 76,80 eur.
2. Preprava 3,33, dph 0,67 suma celkom 4,00 eur. čiže spolu = 80,80.


Kávovar sa pokazil a prišiel nám reklamačný protokol, že nám vrátia peniaze. Ale tento reklamačný je už od firmy Nay , nakoľko sa firmy zlúčili. Dobropis nám nebol vystavený, ale peniaze vo výške kávovaru nám poslali na BÚ 76,80. Môžeme to zaúčtovať iba na základe reklamačného protokolu ? 221/668 ???
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    zlatica76 je offline (nepripojený) zlatica76

    zlatica76
    Na základe reklamačného protokolu by som účtovala presne opačne, ako pri kúpe kávovaru (teda žiadna 668).
    4 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    kuravesele aha tak ale nevadí, že nebol vystavený dobropis? A tým pádom nebude ani DPH opravená?
    zlatica76 má reklamačný protokol všetky náležitosti daňového dokladu? To je podstatné.

    Inak, NAY nevie vystaviť faktúru? Skúste zavolať priamo do centrály (nebavte sa s predavačmi, tí o ničom nevedia ) a vypýtajte si dobropis.

    Je potrebné si uvedomiť, že aj oni potrebujú mať doklady, takže ten dobropis existuje, len sa možno zatiaľ k vám nedostal. Keďže NAY predovšetkým predáva nepodnikateľom, tak možno nie je štandardom vystavovať dobropisy - len na požiadanie.
    kuravesele dobre zavolám tam, ale nevadí, že ak mi aj vystavia ten dobropis, tak to bude od inej firmy, ako bol pôvodne kávovar kúpený?
    zlatica76 nie, veď sám si písal, že electroworld sa zlúčil s NAY a teda NAY je nástupcom - preberá všetky záväzky a pohľadávky electroworldu. Pre prípad straty pamäte by som si k tomu reklamačnému napísala, že prečo je od inej firmy.
      zbaliť

    Uznaná reklamácia za kávovar a vrátenie penazí. Zaúčtovanie

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.