Zavrieť

Porady

je povinny obchod poslat list alebo telefonicky upozornit na ukončenu reklamaciu?Reklamacia je vybavena vratenim penazi.

zákazník prišiel po 3mesiacoch do predajne s tím, ze sme mu nedali vedieť o tom že má ukončenú reklamáciu.Vraj mu nik nevolal ani nik nepisal list. Ja to neviem preukázať či sa mu volalo a list mu poslaný určite nebol poslaný Ide o 14€ za detsky bazén.
kopretinka a ty si hovoríš podnikateľ?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    kopretinka je offline (nepripojený) kopretinka

    kopretinka
    Samozrejme,že máš zákazníka informovať.
    Keď si reklamáciu vybavil vrátením peňazí,tak čo ďalej riešiš,zákazník dostane peniaze a hotovo.

    Mária27 je offline (nepripojený) Mária27

    Mária27
    Potvrdenie by ste mu museli vydať len ak by ste mu vec opravovali a opravenú vrátili.
    Zaslaním peňazí ste ho upovedomili o vybavení reklamácie a ak nepodal námietku, aj reklamáciu ukončili.

    § 627 obč. zákonníka

    (1) Doba od uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady až do doby, keď kupujúci po skončení opravy bol povinný vec prevziať, sa do záručnej doby nepočíta. Predávajúci je povinný vydať kupujúcemu potvrdenie o tom, kedy právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania.

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    Je na jeho reklamačnom protokole uvedený kontakt? Telefón, presná adresa? Pokiaľ je, mal si možnosť ho informovať.
    Inak: zo zákona je doba na reklamáciu 30 dní, zákazník by to mal vedieť (neznalosť zákona neospravedlňuje!)
    A k ostatnému. Nevieš dokázať, či sa volalo? Kúrňa - a na čo sú výpisy hovorov?
    Nevieš dokázať, či sa list posielal? Veď často sa vedú v účtovníctve i prkotiny, ako je poštovné. A niekto to dokonca posiela doporučene.
    Naposledy upravil misoft : 25.10.14 at 11:17
    kopretinka 25.10.14 09:30 priradil do Porady

    je povinny obchod poslat list alebo telefonicky upozornit na ukončenu reklamaciu?Reklamacia je vybavena vratenim penazi.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.