Zavrieť

Porady

Reklamácia mechanicky poškodeného obalu na telefón.

Dobrý deň

chcel by som Vás poprosiť o radu,
som predajca a predávam príslušenstvo k mobilným telefónom.

Prišiel mi do reklamácie Obal na Iphone - (nerozbitný a vodotesný obal)
Zákazník reklamuje nevodotestnosť a rozbitie skla - je tam gorilla glass sklo.
Obal celý odratý ako keby ho tahal za autom a brúsil brúskou.

Moja otázka je ako sa mám brániť ako predajca ?

Môžem zamietnuť reklamáciu z dôvodu mechanického poškodenia?


Nemám problém niekomu vrátiť peniaze, keď je chybný výrobok, ale všetko má svoje hranice a aj nerozbitná vec sa dá vždy rozbiť.

Ďakujem
arizona ako dlho bol ten obal pouzivany?
sarko cca pol roka, ale stav vypovedá hrubému zaobchádzaniu
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov

    kopretinka je offline (nepripojený) kopretinka

    kopretinka
    určite máš vo svojich reklamačných podmienkach uvedené,že reklamácia sa nevzťahuje na mechanické poškodenie zákazníkom.Potom nemáš čo riešiť.Veď na tom obale musí byť jasne viditeľné,že to nie je vada z výroby....
    4 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    sarko ano mám, ale zákazník argumentuje, že keď je to nerozbitný a vodotesný obal, nemôže sa mu rozbiť sklo a musí vodotesný za každých okolností. (aj keby vybuchla bomba )
    kopretinka kľudne mu to zamietni,vodotesný a nerozbitný je za normálnych podmienok,nie na fronte.Odkáž ho na obchodnú inšpekciu,že sa tam môže sťažovať.
    fortunka Poriadne si to skor ako to odmietnes zdokumentuj, odfot, napis riadne vyjadrenie - o tom ako bol poskodeny obal, atd. A potom si este dodatocne skontroluj ci navody/opisy tovaru uvadzaju vsetko co maju a prejdi si svoje reklamacne podmienky. Ak to da na SOI, tak ti toto budu kontrolovat. Ak to bude ok, tak to bude ok... ja by som mu to s kludnou dusom neuznala
    sarko ďakujem vám veľmi pekne za informácie a aj za pomoc, nebojte sa už si poradím Snažím sa byť iba férový a dávať si pozor na mazaných zákazníkov.

    Pekný deň prajem
      zbaliť

    k-amen31 je offline (nepripojený) k-amen31

    k-amen31
    Podľa Zákona o ochrane spotrebiteľa § 18 ods. 6) Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia; bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemožno od spotrebiteľa vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením.

    Odborným posúdením je vyjadrenie súdneho znalca alebo stanovisko vydané autorizovanou, notifikovanou alebo akreditovanou osobou, alebo stanovisko osoby oprávnenej výrobcom na vykonávanie záručných opráv.

    Reklamácia mechanicky poškodeného obalu na telefón.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.