Nandrolon
Bacha, on za chvíľu napíše, že nás blbcov iba provokoval, či na to prídeme :-))))))))))
On sa bude autám rozumieť ako ekonomike. Podľa mňa verí aj tým kilometrom, že niekto dá za auto ako druhý za chalupu a bude sa na neho pozerať v garáži /zase bugatti veyron to nie je, tam by som to chápal.../
Toto sú autá na diaľkové trasy TOP manažérov..... ktorí ich humpľujú ako im príde, lebo ich nekupovali za vlastné.....
Nuž v autách sa naozaj vyznám viac ako ty. Vyznám sa aj v colných praktikách a to lepšie, ako ty a dokonca aj colníci. Dobre sa vyznám aj v myslení ľudí tvojho druhu. Preto som ako jeden z prvých začal prepisovať pekné a lákavé haraburdy z Holandska do Nemecka a následne do Čiech.
Bol to extra dobrý kšeft, ale z určitých dôvodov som to nechal tak.
------------------------------
No a k tomu tvojmu naivnému tvrdeniu, "že ich humpľujú" len toľko, že také auto sa nedá nijako humpľovať. Je to z istých, ťebe zrejme neznámych dôvodov nemožné.
Ani trojlitrovú Alpinu nezhumpľuješ, nie tak ešte päťlitrový dízel BMW.
-------------------------------
Podvozok je už iná káva, do toho treba pravidelne investovať. Teda za predpokladu, že sa chceš pohodlne a hladúčko prevážať. Ja mením pravidelne komplet všetko priemerne po 1,5 až 2 rokoch.
Všetky čapy, silenbloky, tlmiče, ložiská v nábojoch, kotúče a platničky, komplet spojku a kardanové kríže. No a samozrejme, že aj pneumatiky idú po sezóne dole. Pritom ma to stojí len cca 1500 až 1800 €
aj s robotou.
-------------------------------
To si zrejme na tom Renaulte robiť nebudeš a za rok budeš radšej na každej rolete drkotať zubami.
Hlavne že vonia novotou