Zavrieť

Porady

Preč z 2.piliera?

duves duves

duves je offline (nepripojený) duves

Niekto
Rad by som sa dozvedel, ako zbojnici v komerčných poistovniach vypočítvajú doživotné anuity zo sumy nasporenej v 2.pilieri.


citujem "Realita je však úplne iná, keďže na nízkych súkromných dôchodkoch momentálne strácajú všetci. Teda aj ľudia, ktorí každý mesiac zarábajú 3–násobok minimálnej mzdy, čo je hrubý plat viac ako 2 400 eur za mesiac. Zamestnanec s takýmto platom si v druhom pilieri našetril za uplynulých 10 rokov 22 080 eur, za čo si od súkromnej poisťovne môže kúpiť mesačný dôchodok vo výške 63 eur."

zdroj: http://spravy.pravda.sk/ekonomika/cl...y-mohli-odist/


Ak zostaneme pri tom príklade, a poistenec teraz dosiahol 62 rokov a ked mu bude služiť zdravie a dožije sa pekných 80 rokov, tak bude poberať smiešnych 63 EUR 18 rokov. 18 rokov x 12 mesiacov = spolu 216 dôchodkov po 63€. Spolu mu vyplatia iba 13.608€.
Nie som poistny matematik, rad by som videl argumenty odborníka, pretože toto poistovne po*rali. To akože vypočítali tu doživotnú anuitu, ako keby sa všetci dožili 90 rokov?
Naposledy upravil duves : 22.01.15 at 06:52
Usporiadat
KoxXxo KoxXxo

KoxXxo je offline (nepripojený) KoxXxo

vystúpite?
1 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
kopretinka kopretinka

kopretinka je offline (nepripojený) kopretinka

zle si to pochopil,on dostane dôchodok normálne aj zo sociálky,aj z tej poisťovne.Ale bude to menej,ako keby bral iba zo sociálky.
V dnešnom SME je o tom veľký článok. Porovnávajú tam hypoteticky dôchodky.Človek s najnižším príjmom by mal o cca 15eur menší dôchodok,keby bol v II.pilieri.
Človek s najväčším príjmom by mal dôchodok nižší o 3 eurá,keby bol v II.pilieri.
čiže lopatisticky-nízkopríjmového II.pilier okradne mesačne o 15 a vysokopríjmového o 3 eurá.
Hypoteticky.
0 0
bubkoch bubkoch

bubkoch je offline (nepripojený) bubkoch

KoxXxo
vystúpite?
nie je dovod
3 0
veronikasad veronikasad