Zavrieť

Porady

Reklamácia, Vrátenie peňazí

Zdravím. Chcel by som sa informovať ako to je s reklamáciou a to konkrétne s vrátením peňazí.
Je potrebné ísť reklamovať produkt 3 krát za rovnakú závadu, 4 krát za rôznu závadu (teda 3 krát im ho odoslať, 4 krat) alebo stačí ak dané zariadenie malo 3 rovnaké, 4 rôzne poruchy? (Odoslané napr 2 krát).

Upresním to na príklade.
Moje zariadenie som bol raz reklamovať kvôli jednej závade.
Teraz sa ho chystám ísť reklamovať opäť za 3 závady. Je tam možnosť vrátenia peňazí?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    http://www.pravaspotrebitela.sk/inde...hures&itemid=9
    >Predávajúci alebo ním poverený pracovník by mal o reklamácii rozhodnúť ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie vady. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ rovnaké práva, akoby išlo o vadu, ktorú nemožno odstrániť. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave (v zmysle judikatúry sa za takú považuje spravidla vec, u ktorej sa vyskytla taká istá vada po jej aspoň dvoch predchádzajúcich opravách) alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať (posúdenie tejto otázky závisí na okolnostiach konkrétneho prípadu). <
    Nevrátia ti peniaze.
    Stal sa mi podobný prípad. 2x som reklamoval produkt (mobil) za rovnakú závadu. Tretí krát (behom polroka 3 reklámacie som dával) mi odišiel display a šiel som ho reklamovať, na moju otázku vrátenia peňazí a že či si môžem zobrať iný mobil mi bolo povedané že nárok na to mám len ak je produkt reklamovaný 3x s rovnakou závadou.
    Samozrejme môžeš skúsiť napísať sťažnosť a možno ti to prejde. Kamarátke to pomohlo.
    Vakos_SK Starý notebook čo som mal tak som reklamoval 4 krát a peniaze bez problémov vrátili. Teraz neviem či kvôli tomu, že som k nim chodil ako na klavír (Samozrejme že nie ) alebo sa im to ekonomicky už neoplatilo.

    Reklamácia, Vrátenie peňazí

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.