Zavrieť

Porady

Potrebujem na trhu pokladňu ak chcem predávať handemade dekoratívne predmety?

Chcela by som ísť na trh predávať ručne robené predmety (maľované obrázky, sezónne ozdoby...) ale neviem či potrebujem pokladňu keď som študentka, nemám živnosť a nerobím to ako zárobkovú činnosť ale len ako hoby vo voľnom čase.
kopretinka ak nemáš živnosť,tak to je neoprávnené podnikanie.A to,čo tvrdí kabaka,nie je pravda.V tvojom prípade nejde o príležitostný príjem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    juzek691 je offline (nepripojený) juzek691

    juzek691
    Ja som sa na také niečo informoval na DÚ pre jednu klientku, ktorá také trhy organizovala, aby mohla informovať potenc.predávajúci a bolo povedané, že nepotrebujú RP. Ide o predaj prebytkov. Práve, že ak majú živnosť tak už je to podnikanie a nie predaj prebytkov.
    7 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    marjankaj Aké prebytky? To tých predmetov vyrobila toľko, že ich nemá kde ukladať?

    http://www.predajzdvora.sk/zakonpravidla/navody/
    kopretinka aké prebytky??????? hand made nie sú prebytky!!!
    juzek691 tak sa opytaj na DU, oni to tak definuju
    juzek691 oni to mozu predavat iba na tom trhu a nikde inde, robia to pre svoje potesenie a niekolko kusov predaju na trhu, nerobia to na haldy
    marjankaj DU nemá čo definovať. Má sa riadiť platnými zákonmi ako každý.