Dobrý deň.
Rozhodol som sa,ˇže si zistím viac informácií, keďže doba je zlá a špekulantov pribúda. V poslednej dobe sa množia prípady, keď zákazníci prinesú na predajňu zjavne mechanicky poškodený tovar a trvajú na tom, že ho musím prijať na reklamáciu. Či už sa jedná o rozbitý displej na mobilnom telefóne (tam je to docela zjavné), alebo o poškodené púzdra na telefóny. Je jasné že plastová úchytka sa sama od seba nezlomí a rovnako je jasné že púzdro používané 1 rok, nebude vyzerať, akoby ho kúpili včera. Čo v takom prípade teda robiť? Môžem neprijať tovar na reklamáciu z dôvodu mechanického poškodenia, alebo takúto reklamáciu vybaviť musím, aj keď je jasné, že reklamácia bude zamietnutá a predajca utŕpi stratu v podobe nákladov na poštovné a podobne. Vopred ďakujem, za všetky vaše rady a názory.