Napíšem ti to takto:
Mal si chybu - opätok sa odlepil. Reklamoval si. Prijali, opravili (podľa zákona o ochrane spotrebiteľa) + poistili to sponkou. Dali i na druhú topánku. A tebe sa nepáči.
A teraz sa spýtam - páčilo by sa ti chodiť s párom topánok, pričom by každá vyzerala inak? Jedna zo spinkou, druhá bez spinky. O mesiac by si reklamoval (ak by to takto urobili), že nemáš po reklamácii rovnaké topánky, že každá je iná.
A urobili dobre. že zamietli. Oni odstránili chybu. Navyše sa poistili, aby i druhá topánka náhodou nedopadla rovnako a navyše - obe topánky sú vzhľadovo rovnaké. A to nie ze chyba, ktorá by bránila užívať obuv.
Čo máš spraviť? Radšej buď rád, že to takto urobili. Pretože sú aj prípady, kedy okatejšie závady z výroby sú často v reklamácii zamietnuté...