Kupujem v Deichmanne a nikdy som nepotreboval reklamovať. Pri vyberaní topánok si vždy prezriem, či na oboch topánkach nie sú viditeľné chyby, napr. šitie stehy, alebo lepenie, či niekde na lepených spojoch neuvidím škáru medzi podrážkou a zvrškom, čo by malo za následok, že by sa časom nosením rozširovala a potom by do topánky zatekalo. Materiálovo vyberám prírodnú kožu, aj keď je zvršok šitý z niekoľkých kusov, nikdy sa mi nestalo, že by šitie povolilo, alebo praskla špička. Topánky z umelej hmoty nekupujem, akokoľvek by boli pekné, pretože po čase popraská a nepomôže nijaká impregnácia.
Iste, aj Deichmann ako každý predajca sa stretne s nekvalitnými výrobkami ale podľa zákazníkov rieši reklamácie k spokojnosti zákazníkov, aspoň väčšine. Je to asi o pracovníkoch. Dá sa reklamovať aj v inej predajni Deichmann, aj v inom meste, i keď si u nich topánky nekúpila. Prečítaj si skúsenosti s reklamáciami v priloženom linku.
https://www.modrykonik.sk/forum/voln...-v-deichmanne/
===================================
...a PREČO potom kupuješ v tomto obchode...ako Ty vravíš - podradnom ???
To si tak bohatá, že kupuješ lacné veci ?
To u číňana niekde na rohu kúpiš lepšiu kvalitu ako u Daicha..
Moja si kúpila topánky. Obula raz. Na druhý deň som už klusal reklamovať. "Odborný" posudok predavačky a neuznávajú, lebo mechanicky poškodené.
Tak som tresol po tom skle a začal im citovať zákon. A zdôraznil som, že ich reklamujem po 24 hodinách od kúpy. A tak bokom som pripomenul, že v telefóne mám číslo na košickú SOI!
Kua - ihneď reklamačný bol spísaný. A po 28 dňoch prachy vracali - tie topánky (značkové) asi šili niekde v Indii...absolútne nekvalitné - len jeden kaz (viditeľný) som našiel - ostatné som už ani nehľadal..... A to bola prvá a posledná návšteva tohto obchodu....