Zavrieť

Porady

reklamacia deichmann

Dobry den.
Dnes sme dostali uz druhu neuznanu reklamaciu za druhe topanky kupene v tomto maximalne podradnom obchode. Zaujimavo sa raz rozlepili, druhe praskli na spicke a vzdy je to akosi chyba uzivatela...len by ma zaujimalo ako-kedze topanky osetrujeme presne podla navodu, este aj ten impreg.sprej na nich sme kupili v tomto kvazi obchode! Vzdy na bodku rovnake ,,odborne" stanovisko, od pana, ktory akosi nefiguruje nikde na nete, ani v ziadnej firme-toboz nie v tej, ktora stanovisko vydala. Chcem sa poradit aky postup zvolit (co najmenej fin.nakladny)voci tejto odpornej organizacii zvanej Deichmann.Dakujem
8 komentárov     zbaliť
Kabaka123 deichman... je náhodou veľmi dobrý obchod...a s reklamáciami som nikdy nemala problém... dokonca mi vyreklamovali aj také, ktoré by som ja sama neuznala... s deichmanom mám len dobré skúsenosti....
Lucia Brandaburova akoze deichmann v kt.nakupujete vy je na nasej planete?????
Maxim911 Súhlasím. Tiež nikdy nebol problém s reklamáciou
buchač kupene v tomto maximalne podradnom obchode.
===================================

...a PREČO potom kupuješ v tomto obchode...ako Ty vravíš - podradnom ???

To si tak bohatá, že kupuješ lacné veci ?
To u číňana niekde na rohu kúpiš lepšiu kvalitu ako u Daicha..
Lucia Brandaburova nakupila som tu 2x. 2x som sa sklamala.hladam rady ako to posunut dalej, nie kde nemam nakupovat-to uz viem.
Žabinka ja ti neporadím.. len napíšem, že po rovnakých skúsenostiach v tomto obchode nenakupujem, a zakázané tam má nakupovať celá naša rodina.. ani len šnúrky do topánok.. dve reklamácie, ani jedna neuznaná.. keď som si bola po neuznanej reklamácii v oprave obuvi opraviť čižmy, ani mi to nevzali, že sa to nedá opraviť, lebo je to výrobná chyba.. a v reklamačnom protokole že nesprávne nosenie.. prasce hnusné.. nikdy viac som tam nevkročila..
Kabaka123 ja zase nakupujem len v Deichmane....a vždy som spokojná... a ako hovorím s reklamáciami som nikdy nemala problém.... ide o pobočku v BB
misoft Deichman, Deichman.... nuž, drahé veci, prístup tip-top, ale ak treba niečo riešiť, treba búchať po pulte.
Moja si kúpila topánky. Obula raz. Na druhý deň som už klusal reklamovať. "Odborný" posudok predavačky a neuznávajú, lebo mechanicky poškodené.
Tak som tresol po tom skle a začal im citovať zákon. A zdôraznil som, že ich reklamujem po 24 hodinách od kúpy. A tak bokom som pripomenul, že v telefóne mám číslo na košickú SOI!
Kua - ihneď reklamačný bol spísaný. A po 28 dňoch prachy vracali - tie topánky (značkové) asi šili niekde v Indii...absolútne nekvalitné - len jeden kaz (viditeľný) som našiel - ostatné som už ani nehľadal..... A to bola prvá a posledná návšteva tohto obchodu....
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov

    ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

    ivka70
    Ak ste presvedceni, ze to je vyrobna vada, dajte si urobit vlastny posudok.
    V pripade kladneho posudku pre vas vam reklamaciu musia uznat a preplatit aj jeho cenu.

    sosak je offline (nepripojený) sosak

    sosak
    Kupujem v Deichmanne a nikdy som nepotreboval reklamovať. Pri vyberaní topánok si vždy prezriem, či na oboch topánkach nie sú viditeľné chyby, napr. šitie stehy, alebo lepenie, či niekde na lepených spojoch neuvidím škáru medzi podrážkou a zvrškom, čo by malo za následok, že by sa časom nosením rozširovala a potom by do topánky zatekalo. Materiálovo vyberám prírodnú kožu, aj keď je zvršok šitý z niekoľkých kusov, nikdy sa mi nestalo, že by šitie povolilo, alebo praskla špička. Topánky z umelej hmoty nekupujem, akokoľvek by boli pekné, pretože po čase popraská a nepomôže nijaká impregnácia.

    Iste, aj Deichmann ako každý predajca sa stretne s nekvalitnými výrobkami ale podľa zákazníkov rieši reklamácie k spokojnosti zákazníkov, aspoň väčšine. Je to asi o pracovníkoch. Dá sa reklamovať aj v inej predajni Deichmann, aj v inom meste, i keď si u nich topánky nekúpila. Prečítaj si skúsenosti s reklamáciami v priloženom linku.

    https://www.modrykonik.sk/forum/voln...-v-deichmanne/

    Sykorkaa je offline (nepripojený) Sykorkaa

    Sykorkaa
    mne sa deichman tiez nepaci asi kvoli osobnej skusenosti s reklamaciou, kedy som kupila malej cizmy, rozrthli sa jej vo sve a neic s tym nespravili, ze nasa chyba .. co je blud, lebo male 3rocne dieta si v skolke nema sancu rztrhat cizmu vo sve..
    kopretinka 06.10.15 16:53 priradil do Porady
    kopretinka 06.10.15 16:53 odstránil(a) z Porady

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.