Zavrieť

Porady

Nevybavená reklamácia po uplynutí 30 dní, čo ďalej?

Dňa 7.10.2015 som na základe e-mailu z Mall odovzdala kuriérovi poškodenú zásielku s Odstúpením spotrebiteľa od zmluvy a kuriér mi dal Preberací list. Ku dnešnému dňu mi nebola daná žiadna odpoveď a taktiež mi nevrátili 62€. Na dotazy e-mailom som nedostala žiadnu odpoveď a na telefonický hovor mi pani povedala, že to vybavuje pani Pavúčková. Dnes po zazvonení mi hovor bol zrušený. Čo ďalej? Ďakujem
Zásielku som obdržala z Mall a po rozbalení som zistila, že kotlík je na viacero miestach poškodený - odretý. Poslala som správu a dohodla som si dátum, kedy príde kuriér a prevezme zásielku spolu s vyplneným tlačivom, ktoré mi poslala pani z Mall Odstúpenie spotrebiteľa od zmluvy. Kuriér vyplnil Preberací list a zásielku zobral do Mall. Bol to kuriiér, ktorý mi už v minulosti priviezol zásielky. V správe, kde mi bol oznámený deň odvozu zásielky je napísané, že do 14 dní mi vrátia finančnú čiastku. K dnešnému dňu žiadna čiastka, ani písomná informácia, čo je s reklamáciou.
Naposledy upravil Anna2911 : 09.11.15 at 16:30
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Aku poskodenu zasielku? Dosiel ti poskodeny tovar,alebo si reklamovala v zar.dobe? Posielala si odstupenie od zmluvy,alebo o co sa jednalo v komunikacii tym mailom? Dala si malo informacii na dostatocnu odpoved.

    Doplnenie: Napis im mail,kde im daj termin dokedy ti maju poslat peniaze na ucet. Ziadaj vratit sumu za tovar a plus postovne,ktore si zaplatila.
    Upozorni ich,ak do daneho dna nebudu peniaze na ucte,ze vec postupujes na vysetrenie SOI.
    A samozrejme nezabudni napisat svoje cislo uctu,kde ti maju poslat peniaze.
    Naposledy upravil arizona : 09.11.15 at 20:08
    misoft Ja jej dám svoju odpoveď.
    kopretinka 09.11.15 17:07 priradil do Porady

    Nevybavená reklamácia po uplynutí 30 dní, čo ďalej?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.