No teda - riadne si to poplietol!
Reklamuješ MT a odrazu máš platiť faktúru za opravu. Tak si reklamoval, alebo dal opraviť?
Pretože pokiaľ si reklamoval závadu, ktorú si nespôsobil - nič sa neplatí, ak je to v záručnej dobe!
Pokiaľ ti však vystavili faktúru - reklamáciu neuznali a urobili z toho bežnú opravu.
A tu by sa mali držať zákona o ochrane spotrebiteľa - ak je MT od doby kúpy u teba do 12 mesiacov - reklamáciu môžu zamietnuť len na základe ODBORNÉHO posudku! A pokiaľ by to bolo do 6 mesiacov od kúpy - považuje sa to za výrobnú vadu (a teda pre zamietnutie opäť odborný posudok).
Zo zákona majú 30 dni na vybavenie reklamácie - a teraz je dôležité, či prišiel tam, kde si ho reklamoval do 30 dní, alebo až potom. Ak už po 30 dňoch - ani nemusíš preberať MT a rovno môžeš odstúpiť od zmluvy a musia ti vrátiť prachy - dôvod - nedodržanie reklamačných podmienok a porušenie zákona.
Ale ak ho mali do 30 dní - je TVOJA chyba, že si sa nezaujímal o stav priebehu reklamácie a čakal si na ich oznam. Je potrebná i tvoja iniciatíva.
============================
Ale NIE o BEZPORUCHOVÝ...