Zavrieť

Porady

CANON PowerShot SX700 HS alebo CANON PowerShot G16

Dobrý deň,môžete mi poradiť, ktorý fotoaparát si mám kúpiť CANON PowerShot SX700 HS alebo CANON PowerShot G16? Som amatérka s cieľom viac sa venovať fotografovaniu. Fotoaparát budem používať hlavne na rodinné foto,príroda, makro,šport a pod. Od fotoaparátu očakávam kvalitné fotky.Láka ma aj ultrazoom u CANON PowerShot SX700 HS,len mám obavu,že fotografie aj pri nulovom zoome budú horšej kvality ako pri G16. Zase zoom u G16 je dosť malý, to ma odrádza. Tak hľadám kompromis,buď upustť od veľkého ultrazoomu a mať kvalitné (G16) fotky,alebo kúpiť HSX700. Prečítala som kopec recenzií, ale neviem sa rozhodnúť. Doteraz som mala fotoaparát zn Olympus,ale fotky z neho bol hrozný des. Takže teraz dúfam,že sa mi podarí vybrať si kvalitný foťák. Prosím pomôžte mi urobiť správny výber. Veľmi pekne ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    vlado 33 je offline (nepripojený) vlado 33

    vlado 33
    Pokiaľ si vyberáš z týchto dvoch foťákov, tak jednoznačne G16. Dôvod? vysoko svetelný objektív, väčší snímač, sánky na externý blesk. Ten 30X násobný zoom aj tak v ruke neudržíš. Neviem čo máš na mysli pod pojmom šport. U G16, krajinky v pohode, deti taktiež, makro detto. Myslím, že vtáčika na 50m fotiť nebudeš, bola by to zbytočná strata času. Na to sa používa iná technika, o tom inokedy.