Zavrieť

Porady

Mám notebook v zaruke.bol v oprave už 5krat. Stále iná závada.

je pravda že 3x istá závada a možte poziadat o nový výrobok.
je pravda že možete požiadat o nový výrobok ak je v oprave viac ako 4x ?
Za akých podmienok možem dostat nový výrobok ak je taký kazlivý.
Začiatkom roka ho nesiem zase do opravy.Záruka končí 03/16 Dakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    http://www.zakonypreludi.sk/zz/2007-250 §18
    http://pravaspotrebitela.sk/index.ph...hures&itemid=9
    "AKO REKLAMOVAŤ
    Predávajúci alebo ním poverený pracovník by mal o reklamácii rozhodnúť ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie vady. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ rovnaké práva, akoby išlo o vadu, ktorú nemožno odstrániť. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave (v zmysle judikatúry sa za takú považuje spravidla vec, u ktorej sa vyskytla taká istá vada po jej aspoň dvoch predchádzajúcich opravách) alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať (posúdenie tejto otázky závisí na okolnostiach konkrétneho prípadu). "

    Poznámka - záruka sa predlžuje o dobu, počas ktorej bol výrobok v reklamácii, prípadne servise v rámci reklamácie. Takže si spočítaj dni, kedy bol v oprave a pripočítaj ku dňu, kedy oficiálne končí záruka.

    Dodkoo je offline (nepripojený) Dodkoo

    Dodkoo
    Ešte pamätaj, že záruka sa ti predlžuje o dobu počas ktorej bol v oprave.
    5 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    misoft Prečítal si si moju odpoveď? Ja to tam spomínam! Takže tvoja odpoveď - o ničom, zbytočná.
    garboc sorry.neviem ako táto stránka funguje.Ale Dakujem za info.určite mi to pomohlo.
    misoft Nevieš?
    Tak študuj!
    http://www.porada.sk/t216110-etiketa-porady.html
    http://www.porada.sk/t217751-navod-a...u-poradou.html
    kopretinka nemusíš tak vyskakovať.........stačilo slušne upozorniť,že už si to tam napísal.
    misoft Reaction: "neviem ako táto stránka funguje"...... takže sa naučí Etiketu a Návod....a potom bude vedieť....
    BTW: Toto by malo byť povinné študovanie pre nových členov..... potom by sa tu nevyskytovali časté nelogické otázky, opakované otázky v priebehu 2-5 minút....
      zbaliť
    kopretinka 09.01.16 20:43 priradil do Porady
    kopretinka 09.01.16 20:43 odstránil(a) z Porady

    Mám notebook v zaruke.bol v oprave už 5krat. Stále iná závada.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.