Zavrieť

Porady

narok na dochodok z Rakuska

pracujem ako opatrovatelka v rakusku na zivnost uz 9 rokov,vie mi niekto napisat na aky dochodok ma narok opatrovatelka po odpracovani 10.rokov?dakujem
veronikasad kolko máš rokov ?
ivka70 a platis si tam odvody?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Cca 12€ za odpracovany rok v AT. Plus slovensky dochodok
    pmajap potešila si ma, veru potešila ja som rátala so 7 € za rok

    profesional je offline (nepripojený) profesional

    Ak chcem robit veci lepsie, musim ich robit uplne inak. Ten kto ma pozna vie, ze ja a konvencne myslenie nejdeme prilis dohromady. ...viac profesional
    Žiadny. Dôležité je, koľko rokov si odpracovala v jednotlivỷch krajinách EÚ. Je dosť možné, že budeš poberať dôchodok v SR, ak si v SR odpracovala viac rokov. Podstatné je aj to, v ktorej krajine máš trvalý pobyt.
    Naposledy upravil profesional : 03.02.16 at 19:24
    4 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    hanelie dôchodok bude poberať aj v SK aj v AT