Zavrieť

Porady

náhrada cestovného

Zdravím.

Chcem sa spýtať nasledovné ohladne cestovného.
Ak som živnostník, a dochádzam za prácou, môžem si dať ako daňový náklad aj cestovné lístky??? Ale mohol by byť ešte problém v tom, že som ešte aj študentom a teda cestujem na zlavnené cestovné! Nebude to vadit??
A ešte sú tu aj cesty ktoré podnikám do školy. Dá sa uplatniť aj to, aj keď je to v inom meste??? Pracujem v oblasti akú študujem. Nedalo by sa to chápať ako nejaká forma zaúčania?? (aj ked to už bude asi veľa ).

A ešte posledná otázočka:
Dá sa uplatniť ako náklad aj platba za získanie vodičského oprávnenia (čo inak v súčastnosti nie je malá čiastka a aspoň takto by to trochu pomohlo )???

Dúfam, že to nebolo príliš veľa otázok a hlavne že neboli trošku blbé .
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ajacik je offline (nepripojený) ajacik

    robím to, čo ma baví a zarábam pri tom ťažké prachy :) ...viac ajacik
    TAkze ja si myslim:
    Naklady na cestovne do a z prace sa nemozu davat do nakladov. Nesluzia totiz za zabezpecenie a udrzanie prijmov. Ale da sa to spravit ta, ze si z toho cestovania urobis taku "kvazi" pracovnu cestu. Vycestujes za klientom a to uz je cestovny naklad.