Zavrieť

Porady

Fakturovaný kancelársky nábytok za 4000 eur - odpisovať?

Dali sme si do firmy na mieru robiť kancelársky nábytok - regály, stoly, police, skrine. Stolár vystavil faktúru na "kancelársky nábytok cena 4000 eur"- takto aj bola dohodnutá cena en bloc. Zaradiť to ako celok do 2.o.s. alebo žiadať od neho, nech to rozpíše, a môžeme to potom dať po kusoch do spotreby?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času
    Consultix Tweety, a ak je napr. na daodacom liste vsetko rozpisane aj s cenami jednotlivych (samostatne funkcnych) dielov, alebo tie by boli priamo na Fa rozpisane, tak co by branilo tomu, aby kazdy kus isiel do spotreby? Samozrejme by to zostalo v evidencii drobneho majetku. Vidis v tom principalny problem, alebo odpoved bola len cesta najmensieho odporu?

    Fakturovaný kancelársky nábytok za 4000 eur - odpisovať?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.