klarisa
V r. 2005 sme do firmy zakúpili brúsku. Zaúčtovali sme ju do nákladov.V roku 2006 sme ju reklamovali. Bola nám vymenená za podobnú s tým, že originál dokladu nám v predajni zobrali a vystavili nový doklad - spätný nákup s dátumom v r. 2006. Na novú brúsku vyhotovili originál doklad a odčítali na ňom pôvodnú cenu brúsky, t.j. k úhrade len rozdiel medzi novou a pôvodnou cenou. Ako to zaúčtovať ? Nevadí, že v roku 2005 nám zostala len kópia bločku ? A čo s DPH ?
K tej kópii priložte komentár, prečo tam nie je originál.
Ak OC novej brúsky nespĺňa podmienky na zaradenie do DM, tak by som to doporučil zaúčtovať do nákladov. Sätný nákup od dodávateľa brúsky ja vaším výnosom.