Zavrieť

Porady

Evidovanie faktúr v podateľni

Prosím Vás, ako evidujete došlé faktúry?
My sme ich doteraz evidovali v registratúrnom denníku (na došlú faktúru sa dala prezentačná pečiatka, pridelilo číslo záznamu a išlo to na ekonomické oddelenie), ale vraj sa faktúry a iné účtovné záznamy nemajú evidovať v RD. Je na to nejaký zákon, predpis? Radi by sme ich už dalej neevidovali v RD ale ekonomický odbor s tým nebude chcieť súhlasiť. Kebysi si eko. odbor viedol aj denník faktúr ale odkedy prešli na SAP už ho nevedú. Pripravujem aj nový Reg. poriadok.
Ďakujem za odpoveď
Naposledy upravil Nikulli1 : 21.04.16 at 13:37
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov

    kukučka je offline (nepripojený) kukučka

    kukučka
    V účtovníctve, v záväzkoch. Vvtriediš a vytlačíš zoznamy podľa vlastného výberu.

    Evidovanie faktúr v podateľni

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.